Foto bij #24: Epilogue

Eerlijk gezegd, vond ik het heel moeilijk om van deze story afscheid te nemen, hoewel ik al lang geleden dit einde heb geschreven. Nu is het er toch van gekomen, en ik hoop dat dit verhaal ongeveer was zoals jullie het hadden verwacht, dat ik Misfits niet ten schande heb gebracht.

Ik ben nu niet meer zo veel bezig met Misfitsverhalen, maar ik heb wel al een paar delen rond een iets wat ongeveer hetzelfde zal zijn zoals dit verhaal, maar dan over Sally, probation worker numero 2.

Bedankt voor het lezen en reviewen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • abcd

    Afgelopen.
    Wat een geweldig eind heb je geschreven, het sluit het hele verhaal af.
    Ik ben wel blij dat Lucy ook nog gelukkig wordt, ik heb altijd een beetje medelijden met haar gehad haha.
    Ookal is ze erg angstaanjagend als ze iedereen probeert te vermoorden maargoed.

    1 decennium geleden
  • Relax

    Oh, ik ga dit verhaal ook missen. En het einde is zekers mooi, echt een mooie afronder. Dat heb je echt goed gedaan, serieus! :') Als je dat nieuw verhaal gaat beginnen dan lees ik dat zekers ook graag. En ik vind het leuk voor Lucy dat ze nu toch iemand heeft gevonden, dat verdient ze toch wel. Barry, ah. (cat) Echt een goed en mooi verhaal!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen