Foto bij Three

@iFollow

Dawn Smith Point of View


'Ik moet gaan' zei Justin en hing op. Wat deed hij raar. Ik mijn telefoon ging af. Een sms van Dave. Zie ik je zo bij Subway? X D. [b]Oke zie je zo Love U X DS[/b].Ik verzond mijn sms en pluiste mijn kast uit. Als ik naar hem toe ging wilde ik wel iets leuks aan doen. Mijn telefoon ging weer af en ik keek wie het was. Nog een sms van Dave. Love you 2 forever X D..ik begon te lachen . Dankzij hem gaat mijn beltegoed steeds op. ik deed uiteindelijk mijn witte jurkje aan met zachtroze schoenen. Dave vond deze jurk altijd al mooi. Het staat me sexy zegt hij. En telkens moet ik blozen. Ik pakte mijn telefoon en rende naar beneden. 'Ik ga' zei ik. Ik pakte de deur beet. 'Stop' riep pap. Ik stopte. 'Waar gaat gij heen mijne vrouw' zei pap.ik haat het als hij zo praat. 'Praat normaal het is de 21e eeuw pap' zei ik. 'Kan het niet laten. Maar waar ga je heen' vroeg pap. 'Naar Subway Dave wacht daar op mij' zei ik. Ik rende de deur uit. Achter me hoorde ik nog wat gemompel. Maar negeerde het.
Ik kwam aan bij Subway. Ik keek door de raam en Dave zitten. Hij met zat met zijn rug naar mij toe. Een blond meisje zat tegen hem te praten. Mijn ogen werden groter. Deed hij dat nou echt.

Reageer (6)

  • RyanLove

    ZOENEN, ZOENEN, MAAK ME GEEEAAK!xD
    Dan kan Dave met dat vage mens gaan, en Dawn met biebahh. Is dat geen mooie oplossing?xD

    o.O zie ik dat nou goed? :( Laatste hoofdstuk :(
    Snel verder! <3333 Ik ga abo nemen :)

    1 decennium geleden
  • Nobby

    snel verder schrijven ! <3

    1 decennium geleden
  • Yuzu

    Verder :)

    1 decennium geleden
  • HORANSCHICK

    VERDER!!

    1 decennium geleden
  • ToDoList

    Verder!! (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen