Foto bij ¦4¦

‘Wij verzoeken u om uw gordel om te doen en u klaar te maken voor de landing’ werd er omgeroepen. Ik stopte mijn IPod in mijn tas en deed mijn gordel om. De bewegingen van het vliegtuig lieten zien dat we stil stonden na een paar minuten. Zodra er werd omgeroepen dat we mochten uitstappen stond ik als eerste buiten, ik wou zo graag naar huis, naar mijn familie. Wachtend op mijn koffers kwam er een vrouw naast me staan. ‘En waar gaat u naartoe?’ vroeg de vrouw. Ik snapte niet waarom sommige mensen met onbekende mensen gaat praten. ‘Naar huis.’ ‘Oh, woont u hier in Port Angeles?’ vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. ‘La Push.’ Mompelde ik. Ze knikte. Ik zag mijn koffers voorbij komen en pakte ze snel. Ik zei de vrouw snel gedag en liep naar buiten. Ik hield een taxi tegen en stopte dit keer zelf mijn koffers in de achterbak. Ik stapte in en de man keek me aan. ‘Waarheen?’ vroeg de man. ‘La Push.’ Zei ik. Ik zag de man geërgerd naar de spiegel kijken. Ik zuchtte. ‘Ik betaal u meer als u haast maakt.’ zei ik. De man knikte glimlachend en reed weg.


~~{*}~~

Morgen meer! Enjoy! & Kudo?

Reageer (7)

  • Dubhaile

    (H)it

    1 decennium geleden
  • AngelLove1

    chagrijnige rotchauffeur

    btw leuk geschreven(lol)

    1 decennium geleden
  • TimeTravel

    leuk!!!

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Natuurlijk als er geld mee gemoeid is gaat het allemaal. Super hoor. Kudo!!!

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    Snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen