Foto bij ¦5¦

'We zijn er.' zei de man na een tijdje rijden. Ik keek op en zag het rode huisje van Billy Black. Het huis van mijn ouders lag er gelukkig niet ver vandaan. Ik betaalde de man en liep met mijn koffers langs het huisje richting het bos. 'Hé!' hoorde ik achter me en ik draaide me om. Achter me stond een - net zoals mij- getinte jongen met lang zwart haar. Ik schatte hem ongeveer zestien. Zijn gezicht was erg bekend. 'Ben je verdwaald?' vroeg de jongen. Ik schudde mijn hoofd, ik ken La Push helemaal uit mijn hoofd. 'Nee, ik ben op weg naar huis.' vertelde ik. De jongen keek me verbaasd aan. 'Ik heb je hier nog nooit gezien.' zei hij. Door zijn blik herkende ik hem. 'Ik ben ook acht jaar geleden weggegaan, maar wat ben je veranderd Jacob!' zei ik glimlachend. Weer keek hij me verbaasd aan. Ik lachte zacht. 'Het is logisch dat je me niet meer kent, het is lang geleden. Ik ben Mai Uley.' stelde ik mezelf voor. 'Uley?' vroeg hij. Ik knikte. 'De zus van Sam.' vertelde ik. Hij knikte. ' Ik herinner je inderdaad niet meer, maar ik heb nooit geweten dat Sam een zus had.' zei Jacob. Ik haalde mijn schouders op. 'Je was ook nog maar acht, maar ik ging ook veel met je zussen om.' vertelde ik. Ik vond het jammer dat Rebecca en Rachel beiden niet meer in La Push wonen, ze waren goede vriendinnen. 'Maar je gaat weer naar huis?' vroeg hij. Ik knikte. 'Ja, dat mag ook wel na acht jaar studeren.' zei ik lachend. Hij knikte. 'Ik zie je nog wel Jacob.' 'Jake.' zei hij. Ik grinnikte. 'Jake.' herhaalde ik. Ik glimlachte naar hem en draaide me om, richting het bos.


~~{*}~~

Reacties? & Kudo's?
Sorry als er foutjes inzitten, ik heb het getypt op mijn Dsi.

Reageer (6)

  • Dubhaile

    love it (and jake of course)

    1 decennium geleden
  • AngelLove1

    snel verder!!!!

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Nu zal het komen. Ben zo nieuwsgierig!

    1 decennium geleden
  • Depts

    haha
    iedereen reageert dadelijk als jacob
    lol!!
    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • Octopussy

    snel verder ! C:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen