78

haha check Kevin en Maya en dan Joe zo gans serieus x'D

# Jess

Ik smijt de deur achter me dicht en stamp de trap op. ’Komaan Jess!’ roept Joe die achter me aanloopt. ’Ze bedoelde het zo niet!’ roept hij wanhopig. Ik draai me woedend om. ’Ze bedoelde het zo niet?! Ze bedoelde het zo niet?!!!! Joe van jou had ik toch wel verwacht dat je minder naïef was! Ze vernederde me gewoon voor je hele familie!’ Ik draai me terug om en loop naar mijn slaapkamer waar ik de deur hard dichtknal. Ik laat me op bed vallen en denk aan hoe een paar uur geleden alles nog goed ging. Tot we naar Joes huis gingen. De familie Jonas ontving ons hartelijk en we zaten allemaal samen in de woonkamer, daar werd ik voorgesteld aan Maya en Mandy. Meteen kon ik zien de Maya een sympathiek meisje was, ze lachte naar me en stelde zich meteen voor. ’Hi ik ben Maya, ik ben blij je eindelijk eens te ontmoeten. Joe heeft je veel te lang voor zichzelf gehouden’ zei ze verwijtend naar Joe. ’Ik ben ook blij jou te ontmoeten’ lachte ik. Ze gaf me meteen een knuffel en daarna kwam Mandy. Bij haar had ik al meteen een minder gevoel, maar ik besloot het erop te wagen. ’Hi, jij bent Mandy zeker?’ vroeg ik en ik stak glimlachend mijn hand uit. Ze trok haar neus op en negeerde mijn hand. ’Ik dacht dat Joe meer smaak had’ zei ze. Meteen werd het stil in de woonkamer. ’Sorry?’ vroeg ik verward. ’Oh je hoorde me wel. Ik dacht je wel heel bijzonder moest zijn als Joe je nog terug wou na wat je hem had aangedaan. Maar eigenlijk ben je niets bijzonder, eigenlijk snap ik totaal niet wat Joe in je ziet’ zei ze. Vanbinnen voelde ik hoe mijn bloed begon te koken, ik keek naar Joe die er maar gewoon bijstond, hij staarde verbaasd naar Mandy en deed niets. Net als de rest. Verbijsterd stond ik voor Mandy aan de grond genageld. Ze keek me arrogant en zelfvoldaan aan en ik voelde de drang opborrelen haar een klap in haar gezicht te geven.
Ze voelde met haar hand aan haar gezicht en keek woedend, verbaasd keek ik naar mijn hand, ik had haar toch helemaal niet geslagen? Toen drong het tot me door dat Maya woedend naast me stond en haar hand nog steeds opgeheven hield. Joe snelde meteen naar haar toe. ’Maya wat doe je nu?!’ riep hij geschokt. ’Wat doet zij?’ reageer ik kwaad; ’Ze deed wat ik allang wou doen en wat jij eigenlijk had moeten doen!’ ‘Komaan Jess, dat meen je niet’ ‘Ohnee, ik zal je laten zien hoe hard ik het meen Joe!’ Ik trok de ring van mijn hand en drukte hem in Joes hand. ’Zo hard meen ik het!!’ Ik draaide me om en baande me een weg naar de deur. ’Wacht eens zijn jullie verloofd?’ ‘Nee Kevin, we waren verloofd’ zei ik zo kalm mogelijk. Ik haalde diep adem en liep naar buiten. Daar streek de wind zachtjes door mijn haren en verkoelde mijn gezicht dat rood aangelopen was van het schreeuwen. Ik had me zo hard opgejaagd dat mijn hart sneller klopte dan gezond voor me was. ’Jess wacht!’ hoorde ik een stem roepen, maar ik liep stug door. Ik had geen zin om de praten, wat ik wou, was dingen op de grond smijten, schreeuwen desnoods, maar ik had echt geen zin om te praten. ’Jess’ Joe greep me vast bij mijn arm en keek me wanhopig aan. ’Maya zei dat ik achter je aan moest gaan’ ‘Ohja? Dan is er toch nog één iemand die met me inzit. Ik ben teleurgesteld in jou Joe’ zei ik. Ik trok me los en liep in een sneltempo naar huis.
Er wordt zacht op de deur geklopt en Joes hoofd verschijnt in de deuropening...

Niets tegen Mandy, ik had gewoon iemand slecht nodig (A)

Reageer (7)

  • Misguided

    wat jammer...

    1 decennium geleden
  • JBsDeenaTH

    wat sneu..
    toch is die onwijs goed..
    snel snel snel snel snel snel snel snel enz enz... VERDER..!!!

    1 decennium geleden
  • LemonLime

    oohwnoooo!!!
    heeel snel verder!
    ly.x3

    1 decennium geleden
  • Nudity

    Nah, ze komen toch wel weer bij elkaar hé?
    Anders is de Quizz niet meer leuk. Want ze zijn voor elkaar gemaakt. Daar gaat de Quizz over. Jaja, ik wordt slim=P

    XxX Jenny

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Poor Girll

    SNEL VERDER PLEAZZZ

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen