part eightyfour

edit: plak Jess haar hoofd op die blonde x'D

# Joe

Jess zachte ademhaling herinnert me steeds weer aan haar aanwezigheid. Ik wil niet slapen omdat ik haar gewoon wil horen, haar rustige ademhaling naast me. Ik staar naar haar met mijn hoofd op mijn armen. Een glimlach speelt om haar gezicht, waar zou ze over dromen? Stiekem hoop ik dat ze over mij droomt, of misschien over ons. Ze beweegt haar neus op een schattige manier en wordt langzaam wakker. ’Joe’ zegt ze schor. ’Ja?’ vraag ik lachend. ’Ben je nog wakker?’ ‘Uhu’ ‘Gek’ zegt ze duidelijk moe. Ze sluit haar ogen weer. ’Stop met staren’ mompelt ze. Lachend neem ik haar in mijn armen. ’Zo beter?’ ‘Mhh’ haar ademhaling wordt weer trager, wat betekend dat ze terug slaapt. Uiteindelijk sluit ik mijn ogen ook maar om toch nog wat slaap te kunnen vatten.

# Jess

’En wat gaan jullie vandaag doen?’ vraagt Maya als we lui in de zetel ontbijten. ’Slapen?’ stel ik voor. ’Wat dacht je van het winkelcentrum?’ stelt Joe voor. ’Zolang ik maar bij jou ben’ zeg ik en ik neem zijn hand vast. ’Ik moet even naar de wc’ zegt Maya en ze loopt snel weg. Lachend kijk ik naar Joe en ik leg mijn hoofd op zijn schouder. ’Weet je ik heb dit gemist, gewoon bij je zijn’ zeg ik zacht. ’Ik ook, vraag maar aan de rest thuis. Ze werden gewoon gek van me. Daarom dat het niet moeilijk was Kevin te overhalen om me te brengen’. Ik kijk hem lachend aan. ’Waarom is hij zo snel door gegaan?’ ‘Hij wou terug naar Naomi’ antwoordt Joe. Natuurlijk.

’Kom je?’ roept Joe. ’Nog even!’ roep ik terug. Ik kijk nog eens twijfelend naar Maya. ’Weet je het zeker?’ ‘Komaan je hebt dat rokje niet voor niets gekocht he’ zegt ze en ze duwt me de deur uit.
Joe kijkt me met grote ogen aan. Je ziet er geweldig uit’ zegt hij gemeend. ’Dit is de eerste keer dat ik je in een rokje zie sinds je je voet verstuikt had’ zegt hij lachend. ’Zullen we dan maar gaan?’ vraag ik lachend.


Reageer (10)

  • Misguided

    niice

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    snel verder

    x

    1 decennium geleden
  • Nudity

    Onderwerploos maar superieur!!
    Maakt niet of of er nou een onderwerp in zit of niet, zolang jij ze schrijft heb ik er alle vertrouwen in dat het goed komt^^
    En nu snel verder, anders kan ik duivels gaan worden(6)

    Love Ya!<3

    XxX Jenny

    1 decennium geleden
  • LemonLime

    super!
    snel verder xD
    ly.x3

    1 decennium geleden
  • DarkSnow

    Wat lief!
    Snel verder
    xxx <3 Love it.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen