par eigthyfive


# Jess

We rijden de hoek om, de straat in. Meteen spring ik op en ik negeer Maya die me lachend, ’gek’ naroept. Zodra de bus stilstaat, gaan de deuren open en ik spring op de stoep. Thommy komt vrolijk achter me aan gelopen en samen rennen we de oprit op naar de voordeur. Caitlynn en Darcey openen de deur niet lang nadat ik heb aangebeld. Nadat ik hen beide bijna heb doodgeknuffeld, kijk ik op. Joe staat ontspannen tegen de deurpost aangeleund en neemt me lachend op. ’Ik ben terug’ zeg ik. ’Ik weet het’ antwoordt hij. Hij gaat recht staan en haalt zijn hand achter zijn rug uit, in zijn hand houdt hij een agenda vast. Even kijk ik verward van de agenda naar hem, tot ik doorheb wat hij bedoelt. Ik loop naar hem toe en hij neemt me in zijn armen.

’Nee ik wil een mooie datum’ zeg ik wanneer we in de zetel liggen. Ik lig met mijn rug tegen Joes buik en de agenda ligt op mijn schoot. ’Een mooie datum?’ vraagt Joe lachend. ’Ja, de cijfers moeten bij elkaar passen’ zeg ik lachend en ik blader wat verder in de agenda. ’Dus onze trouwdatum hangt af van cijfertjes die bij elkaar passen?’ vraagt Joe. ’Uhu’ knik ik. ’Kijk hier nu, 23/11/’09. Dat vind ik geen mooie trouwdatum, voor een verjaardag misschien wel. Maar onze trouwdatum moet mooi zijn’ zeg ik vastberaden. ’Ga je bij alles zo moeilijk doen?’ vraagt Joe lachend. ’He, pas maar op he of er komt geen bruiloft’ zeg ik en ik geef hem een por. ’Dat is gemeen’ zegt Joe zielig. ’Sorry’ zeg ik en ik geef hem een kusje. ’Dus’, ik blader nog wat in de agenda. ’Mhh wat dacht je van 4 juni 2010?’ vraag ik. ’Klinkt goed’ knikt Joe. ’Nee toch niet’ zeg ik nadenkend. ’10 juni! Toen hebben we ons ook verloofd’ zeg ik opgetogen. ’Is dat goed voor jou?’ vraag ik. Hij knikt. ’Zeker?’ ‘Heel zeker, mij maakt de datum echt niets uit, of het nu 10/06/2010 is of 15/02/2010, mij maakt het niet uit’. Hij legt zijn kin op mijn hoofd en praat verder. ’Zolang er maar een trouwdatum is’. Ik knik. ’Klinkt dat mooi? 10 juni 2010?’ vraag ik nog eens voor de zekerheid. ’Jess?’ vraagt Joe. ’Ja?’ ‘Stop’ ik draai me lachend om en leg mijn hoofd op zijn borstkas. ’10 juni dus, nog minder dan 10 maanden’ zucht ik blij.

Reageer (10)

  • World

    10 juni 2010 omg, dat is het vandaag =D

    dit is Nibbles, Relinde, btw >.<

    1 decennium geleden
  • Misguided

    ik vind da kei grappig, lekker discussiëren ovr een trouwdatum^^

    1 decennium geleden
  • CouchPotato

    Trouwdatums zijn wel moeilijk te kiezen zeg ö
    Maar ze heeft natuurlijk wel gelijk ^^
    Het moet wel DE perfecte dag worden
    en daar hoord DE perfecte datum bij...
    Maar goed x'D
    Ga iig, maar weer snel verder!
    <33 Eline

    1 decennium geleden
  • Dazzled

    Pff, 16 juni is een vele mooiere datum hoor :X
    Super ^^
    Snel verder :Y)
    Loveit<3

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Ja, je was bezig met je andere hé (A)
    Snél Verder gaan héa:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen