Foto bij Hoofdstuk 4

plaatje slaat nergens op I know maar ik vond het wel grappig ^^

Met waterige ogen kijkt hij me aan ‘Ik ben een opgeblazen patsertje?’ O GOD ik heb het weer goed verknald. ‘Liz ik moet gaan’ voor ze wat kan zeggen klik ik het gesprek af. Justin loopt boos naar de woonkamer. Ik hoor dat hij zegt dat hij wil gaan. Minder dan 1 minuut later lopen Scooter, die vrouw en Justin langs me naar buiten. Justin pakt nog snel naar buiten en niet veel later zie ik een zwarte Range Rover wegrijden. Ik loop naar de woonkamer. Zo te zien zijn mijn ouders echt boos! ‘Emily, wat heb je nú weer gedaan!’ roept mijn vader boos. ‘Ik eh…’ ‘Het maakt me niet eens uit! Bel hem op dit nummer en zeg dat het je spijt!’ praat mijn moeder door me heen. ‘Nou dacht het niet!’ schreeuw ik ‘Ik ga later echt niet met zo’n jankerd trouwen!’ boos ren ik naar mijn kamer. Alsof ik sowieso met die baby wil trouwen! Hij heeft miljoenen haters en hij gaat huilen als ik zeg dat ik hem een patsertje vind? Raar… misschien weet Liz wel wat… ik bel haar. ‘Hee Liz!’ ‘Hi Em! En? Is hij knap?’ ‘ehm… er is zegmaar iets gebeurd…’ Liz gaat vast gillen als ik zeg dat ik dé Justin Bieber heb gezien. ‘ow wat dan?’ ‘Nou… ik was met jou aan het praten weet je nog en toen zei ik dat ik Justin Bieber een arrogant patsertje vond ofzo.’ ‘ja ik weet het nog’ ‘nou en toen hoorde ik een deur dichtslaan en toen stond JB dus achter me.’ ‘Waaat?! Heb je dé JUSTIN BIEBER gezien?!’ gilt Liz ‘en wat gebeurde er toen?’ ‘Nou toen liep hij naar zijn moeder en zn manager en toen gingen ze naar huis…’ het is even stil aan de lijn. ‘ik wist dat het iets met jou te maken had…’ hoor ik Liz zeggen. ‘Huh? Wat te maken met mij?’ ‘Nou hij heeft dus op twitter gezegd dat iets heel anders ging dan hij had verwacht…’ SHIT! Hier zijn mijn ouders dus echt niet blij mee! ‘Maar wat ga je doen?’ ‘nou ik moet van mn ouders hem opbellen en sorry zeggen…’ ‘Heb je zijn nummer?!’ gilt Liz. ‘Ja… maar ik ga hem dus echt niet bellen!’ roep ik snel terug ‘Em… je moet later met hem trouwen… dan wil je toch niet nog ruzie maken om dít!’ dat is waar… ‘oke ik bel hem zo wel… doei Liz!’ ‘Bye!’ Eerst maar even op twitter kijken wat hij heeft getweet. Justin Bieber: Okay, I never thought that something like this would happen. #RoyalHaters daaronder staan allemaal tweets van bezorgde fans, en zelfs op mijn twitter staan boze mentions over wat ik met hem zou hebben gedaan! Zuchtend klik ik msn aan. Misschien kan ik daar ff met wat niet-boze mensen praten. Als me aanmeld komt er een schermpje met MSN TODAY tevoorschijn. Als een reflex klik ik bijna op het rode kruisje maar dan zie ik een kopje over Justin. Justin Bieber’s royalty bezoek. Ik klik het aan.

- London.
De bekende tienersensatie Justin Bieber (17) is in the U.K.! Op de eerste dag al bracht hij een kort bezoekje bij onze royalty’s. Op Bieber’s twitter meldde hij al dat hij op bezoek ging, maar een klein uurtje later schreef hij dat hij nooit had gedacht dat iets zo zou lopen, met het woord RoyalHaters erachter. Zijn onze King&Quin Bieberhaters? Of is prinses Emily een hater? Zodra wij neer nieuws hebben stellen wij u op de hoogte.

Reageer (3)

  • xsexyturtlex

    ik d8 dat daar plasertje stond ik had echt zoiets wat is dat nou weer voor een belediging xd

    1 decennium geleden
  • Young

    Verder! (flower)

    1 decennium geleden
  • zeyno321

    Snel veder en ga pleaaas… veder met je anderen story pleaaas ik vind hem zo leuk !!!!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen