Foto bij With pleasure ~ CB - 47 - so silent and peaceful

Gapend kleed ik mij om in mijn slaap shortje en topje waarna ik het bed in stap. Ik was veel te moe om mijn tanden nog te poetsen en een borstel door mijn haren te halen. De dikke, witte dekens vallen over mijn lichaam heen wanneer ik het op trek en loslaat. Het was dan wel warm buiten, maar in de kamer had de ventilatie zo aan gestaan dat het koud was geworden hier. Een diepe zucht is te horen van mij wanneer ik een beetje schuif om een goed slaap houding te vinden. Eenmaal gevonden val ik snel genoeg in slaap en voel mijn gesloten ogen zwaarder worden als de slaap mij meeneemt naar de rustwereld.

Mijn ruststand wordt een beetje verbroken wanneer geschuif en gekraak van de dekens is te horen. Een moe geluid komt uit mijn keel wanneer ik me omdraai met half geopende slaperige ogen en Strify aan kijk. Wanneer mijn hersens hebben bevestigd dat hij het is, ga ik weer liggen als voor ik wakker werd. 'Slaap maar weer, ik wilde je niet wakker maken.' Reageren lukte me niet, noch knikken, maar als antwoord draai ik me weer om en kijk hem slaperig aan. Zijn hand strijkt een aantal plukken haar weg uit mijn gezicht waarna hij zichzelf neerlegt en zijn armen om mij heen slaat. Gelukkig vat de slaap me alweer snel waardoor ik het niet echt registreer. Mijn gedachtes vallen weer stil en het wordt leeg en rustig, vredig. Het lijkt altijd een soort open vlakte van kalm water. Niks om me zorgen over te maken, geen dingen om aan te denken, geen zorgen maken of ik wel goed genoeg was. Hier was alles gelijk, kon je hier maar altijd blijven.

Reageer (2)

  • Nikki4ever

    Lief! Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Fledermaus

    Aw zo schattig!!!! snel verder!!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen