Foto bij ¦8¦

Seth zat op de bank tv te kijken. ‘Opstaan, ga maar buitenspelen ofzo.’ Zei Leah. Ik snapte niet waarom ze zo tegen Seth deed, hij leek me best aardig. ‘Nou Leah, doe eens aardig tegen Seth ik deed ook nooit zo tegen Sa..’ Seth maakte allemaal bewegingen om me ervan te weerhouden om verder te praten. ‘..Uhm.. laat maar.’ Mompelde ik. Haar glimlach verdween in een verdrietige blik, ze had het al gehoord. Seth rende de kamer uit. Leah trok me mee op de bank en haar verdrietige blik veranderde ze in een nep glimlach. Maar ze zag aan mijn gezicht dat ik het al doorhad. ‘Moet ik hem voor je uitschelden?’ vroeg ik. Ze grinnikte zacht. ‘Dat heb ik al vaak genoeg gedaan.’ Zuchtte ze. ‘Sam is gewoon een idioot dat hij jou laat gaan.’ Ze glimlachte zwak naar me. ‘Wat ben je veranderd!’ zei ze om het onderwerp te veranderen. Ik knikte. ‘Jij ook.’ Zei ik. Eigenlijk was ik niets veranderd, maarja. ‘Waar zijn Sue en Harry?’ vroeg ik. ‘Mam is boodschappen doen en pap is bij Billy.’ Zei ze. ‘Hoelang blijf je?’ ‘Totdat ik vind dat ik niet oud wil worden in La Push.’ Lachte ik. ‘Wil je wat te drinken?’ vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. ‘Ik moet weer gaan, ik moet nog meerdere mensen bezoeken.’ Zei ik. Ze knikte. Ik stond op en omhelsde haar weer. ‘Maar nu ik blijf kunnen we vaak genoeg afspreken.’ Weer knikte ze. Ik verliet het huis en blijf staan voor het bos, waar stonden die nieuwe huisjes? ‘Hulp nodig?’ hoorde ik boven me. Ik keek op en zag Seth in een boom zitten. ‘Weet jij waar Sam woont?’ vroeg ik. Hij knikte en klom uit de boom. ‘Ik breng je wel.’ Zei hij. ‘Bedankt, ik ben trouwens Mai.’ Stelde ik mezelf voor. Hij knikte. ‘Dat hoorde ik al door Leah.’ Samen liepen we door het bos tot we bij een houten huis aankwamen, dit huis was gelukkig niet rood. ‘Hier is het.’ Zei Seth. ‘Bedankt Seth, ik zie je nog wel.’ Zei ik. Hij knikte en rende weer het bos in.


~~{*}~~

Tips? Iets?

Reageer (9)

  • Imperi0

    leuk(L)

    zal haar broer haar herkennen???
    anders is het wel; heel raaar

    snel verder

    p.s rood is gewoon mooi

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Ik ben echt benieuwd wat er nog allemaal gaat gebeuren!!!

    1 decennium geleden
  • Explore

    Zijn leah en seth al wolf??
    Snel snelverder

    1 decennium geleden
  • SPECS

    V-E-T snel verder ik vind dit verhaal echt gewoon werkelijk geweldig.:D

    1 decennium geleden
  • ParadiseKiss

    Wauw, je hebt een nieuwe abo =)
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen