Foto bij ¦9¦

Ik was blij dat Sam hier woonde, hij woonde in het mooiste huis in La Push vond ik, het was tenminste niet rood. Terwijl ik het huis bekeek liep ik naar de deur. De voorkant had veel glas, maar het paste er goed bij. Ik klopte aan maar er kwam niemand. Ik schrok me dood toen ik een hand op mijn schouder voelde, meteen draaide ik me om. Ik keek in het gezicht van Sam. ‘Sam!’ riep ik en ik omhelsde hem. ‘Mai?’ vroeg hij. Ik knikte heftig. Hij lachte en omhelsde mij ook. ‘Dat ik lang geleden.’ Zei hij. ‘Studeren duurt ook niet kort, maar je bent gegroeid, nooit gedacht dat jij langer werd dan mij.’ Grapte ik. Hij lachte. Nu pas viel het me op hoe gespierd hij was en dat hij een korte broek aan had. Ik trok mijn wenkbrauwen op en liet hem los. ‘Ik ben acht jaar weg en mijn kleine broertje is veranderd in een bodybuilder?’ grapte ik. Hij rolde met zijn ogen. ‘Grappig Mai.’ Zei hij. ‘Dat vind ik ook!’ lachte ik. Hij zuchtte en opende de deur. ‘Kom binnen.’ Zei hij. Ik volgende hem naar binnen. ‘Jij hebt tenminste niet zo’n stom rood huisje.’ Hij lachte. ‘Zo, wat hoorde ik van mam? Verloofd?’ vroeg ik. Hij knikte met een gelukkige blik op zijn gezicht. ‘Waar is de gelukkige?’ ‘Emily is boodschappen aan het doen.’ zei hij. Wat hadden de mensen hier met boodschappen doen? Sue ook al. Pff. ‘Jij gaat trouwen, en ik heb niet eens de ware gevonden terwijl ik ouder ben.’ Zuchtte ik. Hij grinnikte. ‘Die vind je echt wel.’ Zei hij. Ik haalde mijn schouders op. ‘En waarom loop jij trouwens haast bloot rond?’ vroeg ik. Ik liep dan ook wel in een korte broek en een topje, maar dat is voor mij heel gewoon. Hij antwoorde niet en keek naar buiten. ‘He, troetelbeer! Krijg ik nog antwoord?’ vroeg ik. Boos keek hij me aan. Ik pestte hem vroeger altijd met die naam omdat hij allemaal knuffels had die gekleurd waren met figuurtjes op hun buik, ze heten de troetelbeertjes. Ik grinnikte bij de gedachte. ‘Troetelbeer?’ hoorde ik iemand achter mij giechelen. Ik draaide me om en zag een vrouw staan met zwart haar en een litteken op haar gezicht.


~~{*}~~

Gruffly zei op 5 juni 2011 - 16:28:
geheh, bosjesmann Seth.
snel verder ? C:

^^ Die ga ik dus echt onthouden xD

Reageer (12)

  • Dubhaile

    troetelbeer lolz
    strijk

    1 decennium geleden
  • AngelLove1

    hahaha troetelbeertjexD

    1 decennium geleden
  • LadySansa

    hah geniaal met die troetelberenxD

    1 decennium geleden
  • TimeTravel

    Leuk!!!

    1 decennium geleden
  • DayLight

    nicee ^^

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen