Foto bij ¦10¦

Sam liep naar de vrouw toe en gaf haar een kus. ‘Mai dit is Emily, Emily dit is mijn zus Mai’ stelde Sam ons voor. Ik strekte mijn hand naar haar uit die ze aanpakte. ‘Ik wist niet dat Sam een zus had.’ Zei Emily. ‘Ik heb acht jaar gestudeerd, niemand kent me meer, alleen mijn moeder en Sam, waarschijnlijk opa ook nog.’ Vertelde ik. Ze knikte en liep de keuken in. ‘Ik moet nog even iets doen, ik ben voor het eten terug.’ Zei Sam. Emily knikte en hij verliet het huis. ‘Blijf je eten Mai?’ vroeg Emily. ‘Uhm.. Ja, waarom niet?’ zei ik. Ze glimlachte. ‘Emily, als ik het mag vragen, hoe kom je aan dat litteken?’ vroeg ik voorzichtig. ‘Ik ben aangevallen door een beer.’ Zei ze. Ik keek voorzichtig naar haar litteken. Het had niet de vorm van een berenklauw, die waren groter. Het leek meer op de klauw van een..wolf. Ik slikte. Ik zei er maar niets over, maar ik wist het zeker. ‘Wil je een muffin?’ vroeg ze. Ik schudde mijn hoofd. ‘Nee hoor, ik moet nog even naar mijn opa.’ Mompelde ik. Ze knikte. Opa zal het wel weten, natuurlijk weet hij het, hij weet alles wat er in La Push om gaat. Ik liep het huis uit en rende de bossen in. Na een paar minuten rennen vond ik tussen de bomen een klein rood huisje, het huis van mijn opa, Levi Uley.


~~{*}~~

Reacties? Kudo?

Reageer (5)

  • Dubhaile

    oeh ze weet het niet ze weet het niet(lees:al zingend)

    1 decennium geleden
  • TimeTravel

    verderrr!!! leuke story !! kudo!

    1 decennium geleden
  • Explore

    ze is zelf ook een wolf ea??
    xx

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Was Levi Uley niet de opa van de vader van Sam? Ik dacht van wel...Nu ja waar bemoei ik me mee. Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Octopussy

    oeh oeh oeh ! snel verder ! C:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen