Foto bij just me and you

number one
hope you like
ps als deze story door minder als 5 mensen wordt gelezen stop ik.

bos,bos en nog eens bos. Als ik om me heen kijk zie ik dat het groene woud zich uitstrekt om me heen, even voor de duidelijkheid, ik sta hier ik het zwarte woud van engeland. Ik heb hier bij Loret overnacht en ben nu op weg naar Amerika. Waarom, ik heb werkelijk geen idee, ik had gehoord dat in die buurt verschillende clans zaten met een nogal 'aparte' levenstijl, en aangezien ik zo nieuwsgierig ben dat ik alles onderzoek ga ik ze opzoeken.Als ik verder ren zie ik dat londen al voor me opdoemt. Ik ga snel rustiger lopen en probeer zo onopvallend mogelijk te blijven met mijn donker katoenen jas. Het is miezerig vandaag en gelukkig schijnt de zon niet, anders kon ik hier niet lopen.
Snel loop ik naar het huis van loret, dat in main street licht. Als ik de deur open doe zie ik haar boze gezicht,'' waarom heb je me niet gewoon verteldt dat je wegging'', zegt ze boos. Nou, om dit dus, je zou me tegen houden loret. Natuurlijk doe ik dat niet, je ben ouder als ik en zelfstandig genoeg. Dankje maar dat wist ik al, lach ik. Wil je me dan naar het vliegveld brengen? (mijn auto heb ik perongelijk in elkaar gereden en ik heb geen nieuwe gekocht dus.) Ik pak snel mijn tas uit de gang en stap in de volvo van loret. Als we op het vliegveld komen geef ik haar snel een knuffel, ik ga je missen loret het was erg gezellig bij je. ''Dat vond ik ook, laat je iets van je horen? Dat beloofde ik en ik stap snel uit de auto. Op naar amerika.

Reageer (2)

  • IHaveNoLife

    Snel verderr pleasse BY THE WAY JOUW SCHRIJFSTYLE IS GWN DE BOOOM!!!!!!

    1 decennium geleden
  • whitegamma

    schrijf verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen