1e hoofdstukken zijn altijd slecht:s

De bedoeling was om een leuke avond te hebben, maar gelijk toen we aankwamen was de sfeer al verpest. Niemand denkt er namelijk aan dat als je op vrijdagavond naar Disney world in Florida gaat, je mischien je ex vriendje tegen kan komen, die er 2 meter van af woont. Dave probeerde na de Break-up altijd al mijn aandacht te trekken, en had de neiging om zich als een stalker te gedragen tot hij met je heeft gesproken. Helaas heb ik niet zo een zin om met iemand te praten die zin had om met mijn kleine zusje naar de speeltuin te gaan, en vervolgens niet op te letten waardoor ze in het water viel.
Gelukkig was ze alleen zwaar onderkoeld, anders had ik persoonlijk Dave zijn hoofd van zijn romp getrokken. Het Break-up gevecht bestond ook grotendeels uit mijn geschreeuw, zijn gesmeek, en zijn gejammer toen ik hem in zijn gezicht sloeg en boos wegliep.
Daarmee had ik gedacht dat ik wel een punt had gemaakt, maar niets was minder waar.
En nu staan we hier, Mike, Jason, Emely, Somaya en ik, tegenover Dave, die met een rood gezicht van woede naar mij staart.
Niet echt een geweldig begin van de avond zou ik zeggen.
Maarja, dat is mijn mening.

Reageer (2)

  • Noorhelm

    leuk!
    x

    1 decennium geleden
  • Nialldos

    Begint leuk, verder?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen