*doorspoelen tot zaterdag xD*
Het vriendengroepje staat voor de bioscoop te wachten. Shin heeft Viev net opgehaald achter op zijn fiets. Stiekem vond ze het wel leuk want zo kon ze zich aan hem vasthouden. Nu wachten ze alleen nog op Demy en Romeo. ‘waar blijven ze nou?’ Vraagt Kiro ongeduldig. Hij springt steeds van zijn ene been naar het andere. ‘van mij mogen ze ook wegblijven hoor.’ Mompelt Viev. ‘nou zeg wat gemeen!’ Zegt
Sanne. ‘nee, ik bedoel dan hoeven we niet naar die film.’ Zegt ze verlegen. ‘VIEVIE IS BANG!’ Roepen Sisje en Tasje. ‘watje.’ Plaagt Yu. ‘nou.’ Blozend kijkt ze naar de grond. ‘daar zijn ze!’ Zegt Sanne. ‘YEAH naar binnen!’ Kiro rent al weg en komt terug met de kaartjes. ‘zaal 5!’ Ze gaan helemaal achteraan zitten. ‘waarom zijn jullie twee zo laat?’ ‘we waren nog met wat bezig.’ Grijnst Romeo. ‘hij was bij me blijven slapen.’ Lacht Demy. Ze legt haar hoofd op zijn schouder. ‘geen details!’ Roept Strify. ‘geven we ook niet. Ons geheimpje!’ Sis en Strify zijn voor het eerst in hun leven rustig en praten zacht met elkaar. Viev glimlacht. ‘het duurt niet meer lang tot die twee samen komen.’ Denkt ze blij. Tasje en James zijn elkaar intussen aan het mishandelen. Beide zitten ze al onder de blauwe plekken. ‘Jezus, geef nou gewoon aan elkaar toe dat jullie elkaar leuk vinden dan hebben jullie een stuk minder pijn.’ Yu draait met zijn ogen. ‘LAAT ONS GEWOON!’ Gilt Tasje ‘schreeuw niet zo!’ roept James. ‘IK GIL ALS IK DAT WIL!’ Ze springt bovenop hem en vechtend rollen ze door de bioscoopzaal. ‘zijn ze echt altijd zo?’ Vraagt Viev. ‘ja, helaas wel.’ Zucht Sanne. ‘JONGENS KAPPEN NOU DE FILM BEGINT.’ Roept Romeo. Met tegenzin gaan de twee terug op hun plek zitten. Vanaf het begin is de film doodeng en worden er mensen op gruwelijke wijze vermoord door onbekende monsters. VieV houdt bang haar handen voor haar ogen. Shin grinnikt zacht. Stiekem vindt hij het super schattig hoe ze nu doet. Voorzichtig legt hij een arm om haar heen. Ze kijkt hem even aan en verstopt dan haar hoofd bij zijn borst. Hij streelt haar haren en richt zijn aandacht weer op de film. ‘AAAAAH!’ Strify kruipt gillend tegen Sis aan als iemands hoofd plotseling afgehakt wordt. ‘bangerik.’ Lacht ze plagend. ‘awesome awesome awesome awesome awesome awesome!’ piept Kiro aan een stuk door. Hij staart gefascineerd naar het scherm. Demy en Romeo krijgen niet zoveel van de film mee, die vinden elkaar een heel stuk interessanter. Yu heeft zoals gewoonlijk een arm om Sanne heen en drukt af en toe kusjes in haar haren. Net allemaal verliefde koppeltjes. Maar dat is alleen echt het geval bij Sann&Yu en Demy&Romeo.

Reageer (2)

  • sexkitten

    hahahaahahah grappig

    veeerdeeeeeer

    1 decennium geleden
  • EvilCupcake

    Ik lig in een deuk letterlijk ik akn niet ligend typen, dus xD
    Je beschrijft Tasje echt heel goed.;)
    Cool meid ga zo doooooooooorrr:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen