Foto bij W8

“Bloom!”, riepen Mike en Vanessa blij. Bloom had immers niet laten weten dat ze kwam.
“Hoi”, lachte Bloom, en ze liep het huis in.
“En, heb je nieuws?”, vroeg Vanessa nieuwsgierig.
“Zeker”, lachte Bloom. “Om te beginnen, maar dat wisten jullie natuurlijk al, ga ik samen met alle Winx en specialisten meedoen aan de cursussen.”
“Onze kleine meisje gaat weer naar school”, plaagde Mike.
“Pa-ap”, zuchtte Bloom.
“We plagen je maar”, zei Vanessa. “We zijn echt trots op je. Volgens Faragonda zijn er enorm strenge criteria om mee te mogen doen.”
“Inderdaad. En voorlopig voldoen enkel wij daaraan”, lachte Bloom.
“Dan moeten jullie wel heel bijzonder zijn”, zei Mike.
“Wij zìjn gewoon speciaal. Je beledigt me, dat je dàt nog niet wist”, pestte Bloom.
“Dat wisten we al lang, wat dacht je nou”, reageerde Vanessa. Iedereen lachte.
“Zeg, waar zijn Kiko en dat Elfje?”
“Lockette? Alle Pixies zijn naar hun dorp, en ze hebben Kiko uitgenodigd om mee te gaan.”
“Leuk van hen.”
“Ja hè. Maar goed, ik heb nog een paar mededelingen. Ten eerste blijf ik hier gezellig een week plakken. Faragonda zei wel dat dat een soort van eis van jullie was, maar daar geloof ik lekker niets van. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet blijf.”
“Oh, fijn. We hadden Faragonda enkel gevraagd dat je nog even een dagje langs kwam. Een week, geweldig!” Vanessa straalde.
“Waarom niet?”, vroeg Bloom vriendelijk. “Ik heb nu wel twee ouderparen en een stel schoonouders, maar dat wil niet zeggen dat jullie plots minder belangrijk zijn hoor.”
“Bedankt Bloom”, zei Mike ontroerd. Vanessa kon enkel knikken. Bloom viel hen om de hals, en zo zaten ze een tijdje, elkaar omhelzend.
“Maar goed”, zei Bloom uiteindelijk. “Ik heb nog een mededeling. Sky en ik hebben besloten te trouwen na de cursussen. Uiteraard zijn jullie van harte uitgenodigd.”
“Maar hoe kunnen wij naar die magische dimensie?”
“Daar zorgen wij wel voor. Faragonda heeft een manier gevonden. Je denkt toch niet dat ik trouw zonder jullie? Trouwens, jullie zijn al naar een bal op Domino gekomen hé.”
“Bedankt”, zei Vanessa blij. “Ik zal echt trots zijn als je daar naast Sky staat.”
“Ik ook”, knikte Mike. “Maar euh, Bloom? Wie geeft je weg? Ik of je echte vader?”
“Jullie zijn allemaal mijn echte ouders”, glimlachte Bloom. “Ik weet nog niet hoe, maar ik zorg er voor dat er een oplossing wordt gevonden zodat jullie allemaal aan bod komen.”
“Echt?”
“Natuurlijk”, glimlachte Bloom. Op dat moment ging Blooms gsm.

Reageer (2)

  • dayxdreamer

    @Believix

    ik ga een beetje haal hard tegen de grond van het lachen.

    @Katl1

    nu niet beledigd zijn je verhaal is super xD

    snel verder (een beetje laat, maar kom)

    1 decennium geleden
  • Believix

    Telefoon; tring tring

    Bloom; *neemt op* Hallo, Met Bloom!

    Persoon aan telefoon; Oeps, verkeerd verbonden.

    Bloom; *Hangt op*

    Mike; Wie was dat?

    Bloom; Verkeerd verbonden.

    Vanessa; Moest dat persé het super geweldige leuke verhaal van katl1 verstoren?

    Bloom; Sorry, maar het is niet mijn schuld

    Ik; Dat weten we Bloom. We zeuren wel net zo lang totdat het morgen is en er weer een nieuw deeltje op komt :Y)

    Iedereen; Jaaaaaa! Jeeeeeej (yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen