Foto bij ¦13¦

Snel trok ik mijn kleren aan en liep naar binnen. Emily, Sam, Jared en Paul staarde me aan. Ik trok een wenkbrauw op. ‘Leuk, een meisje.’ Mompelde Paul chagrijnig. Ik grinnikte en nam plaats op een stoel bij de tafel. Er ging een ‘ping’ af en Emily liep naar de keuken. Ik keek naar Sam. ‘Had je het echt niet verwacht?’ vroeg ik. Hij haalde zijn schouders op. ‘Nu ik weer terug denk snap ik nu wel waarom je ineens zo ziek werd.’ Vertelde hij. Ik knikte. Emily kwam terug met twee pannen. ‘Jongens, kunnen jullie de rest pakken?’ vroeg ze. Jared en Paul knikte en liepen naar de keuken. Ze zette de twee pannen op tafel en liep weer terug. Jared kwam ook terug met twee pannen en Paul met borden en bekers. Ze zette alles neer. Ik grinnikte. ‘Bediening.’ Zei ik. Sam rolde met zijn ogen. Emily kwam terug met bestek en drinken. Ik keek naar de pannen en zuchtte onhoorbaar. Na minstens een jaar kon ik weer normale maaltijden eten omdat ik niet steeds rondliep als een wolf, wat veel energie koste, en at ik dus minder, dat zal nu dus wel veranderen. Emily haalden de deksel van de pannen af en de heerlijke geur van zalm bereikte mijn neus. ‘Sam zei dat je van zalm hield.’ zei Emily. Ik glimlachte. ‘Dankje.’ Zei ik en ik keek naar Sam. ‘Dat je dat nog weet.’ Hij haalde zijn schouders op. Emily nam een klein stukje zalm en wat groente. Daarna namen de jongens hun bord vol. Ik nam – waarschijnlijk voor een van de laatste keren – voor mij op dit moment genoeg om me te vullen.


~~{*}~~

Reactie's? Kudo's?
^^Als er onder het tekeningtje voortaan niets anders staat dan het normale, dan komt er nog een hoofdstuk!
XxX

Reageer (9)

  • Dubhaile

    love it (jammer dat die kudoknop maar ene keer werkt grr tegendekudoknop)

    1 decennium geleden
  • LadySansa

    vette coole story

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Oehh, Nice storie!:S

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Ik kan niet wachten op het volgende mailtje!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen