Foto bij 108°

*Zucht* Heeft iemand nog een goede leertip?

XxX

‘Dit zijn Seth, Embry, Quil en Leah.’ Stelde ik ze voor. Santiago knikte naar ze. Tagas stond nog steeds bij mijn benen en keek niet op, nog steeds erg verlegen. Ik bukte. ‘Lieverd, zeg is gedag.’ Fluisterde ik in zijn oor. Hij keek op en ik zag aan de ogen van Seth, Embry, Quil en Leah dat ze in een trance waren, in zijn gave. ‘Hoi.’ Mompelde hij zacht. Leah keek anders naar hem dan de rest. Ze keek met een kleine glimlach en een twinkeling in haar ogen. Tagas staarde ook naar haar. Had hij haar betoverd ofzo? ‘Leah!’ zei Seth. Leah knipperde met haar ogen en keek naar Seth. Hij keek haar vragend aan. Quil, Embry en Jacob keken haar ook aan. Leah keek kort weer naar Tagas en knikte. Vragend keek ik naar het groepje. Renesmee kwam naar me toe. ‘Weet je nog dat ik vertelde dat Jake en ik ingeprent zijn, een soort ware liefde?’ vroeg ze. Ik knikte. ‘Leah is ingeprent op Tagas.’ Zei ze. Ik trok mijn wenkbrauwen op en staarde haar vol ongeloof aan, een wolf en mijn zoon? Ongelofelijk. Ik keek naar Tagas, die nog steeds naar Leah keek. Ik had er niet echt problemen mee, het was alleen wel erg raar vind ik. De jongens liepen naar de woonkamer, waarschijnlijk wisten ze de weg al goed. Leah liep naar Tagas toe en pakte hem op, wat hij nooit door een vreemde liet doen, maar dit keer liet hij het gewoon toe.

Reageer (20)

  • Sofieeeke

    aaaaaaaaaaah wat schattig... Leah en Tagas (H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • UNICORNx

    omg, ik heb altijd gewoon kunnen lezen en nu zit ik al aan het eind.
    Ben 2 weken geleden pas begonnen met lezen maar nu kan ik niet steeds meer een hoofdstuk lezen :(

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    awh!! dat vind ik echt leuk voor Leah!!

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Zoo cool,! Leah die met een vampier inprent xD

    1 decennium geleden
  • VampireMouse

    leah de vampier hater xD! prent in op een vampier, nja beetje mens dan :P
    toppie:D
    verder\LD
    xxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen