Foto bij `(112)´ I didn't really know anything about him...

Belangrijk!!! Ik heb toetsweek, tot volgende week vrijdag. Dat houdt in veel leren en weinig uploaden. Ik doe dit stiekem eigenlijk moet ik aan AK zitten. Misschien heb ik zaterdag tijd, maar ik denk het niet. Ik geef alleen maar deeltjes van twee stories omdat ik deze af had.

Ik hoop dat jullie geduld kunnen hebben en voor me willen duimen, dat heb ik namelijk nodig als ik AK wil overleven morgen X__X

<33

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • DarksideCher

    suc6!!
    en damn je maakt me nieuwschierig!

    1 decennium geleden
  • Vanamo

    succes met je toets week sorry dat ik u pas reageer zat gister op school van 06:15 tot 21:00 uhg en toen moet ik nog een uur weer naar huis rijzen bah en was dus dood op daardoor reageer ik nu pas en heb ik hem nu net pas gelezen lastig zon toets week maar hoe gaat het met je ogen dan????


    XXXX (K)

    1 decennium geleden
  • SEXYSTYLES

    Snel verderrr.

    1 decennium geleden
  • Vargas

    Volgens mij is Andy de ex van Elaine, of zo.
    Verder kom ik niet, want als ik bedenk dat Andy vreemd is gegaan en zij het heeft uitgemaakt, waarom deed hij dan Elaine "verdwijnen"?
    En als zij vreemd is gegaan, waarom praat ze dan zo over Andy?

    We zien wel.
    Ik ben wel heel erg benieuwd.
    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • DOMOnerd

    MWIEEEH VERDER<3<3
    hijs weer awesome<3

    succes met je toetsen<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen