Sterre sloop zachtjes dekamer binnen. Lexie en Anastacia waren al aan het slapen. “Auw.” FluisterdeSterre toen ze probeerde de lenzen uit te krijgen. Ze kroop in haar pyjama en legdezich in haar bed met Muis naast haar. Ook het hartje legde ze in haar bed. Zewilde niet dat Anastacia er nu al achter kwam dat zij nu het vriendinnetje vanRaphael was. Sterre dacht terug aan de avond en vertelde alles aan haarknuffelkat. Sterre bleef maar denken aan Raphael, maar viel dan toch met eengelukzalige glimlach in slaap.

’s Morgens werd Sterrewakker van Anastacia die luidruchtig uit haar bed kroop. Het waszaterdagochtend en Sterre had echt nog geen zin om op te staan. Maar toen dachtze aan Raphael en de avond er voor en meteen was ze wakker. Ook in de anderekamer, werd Raphael wakker. Hij had gedroomd over Sterre. Met een glimlach vanoor tot oor dacht ook hij terug aan de avond in de tuin. ‘We zijn nu officieeleen stel.’ Dacht hij terwijl hij aan het hartje dacht. Sterre was zo mooigeweest! Hij kon de slaap niet meer vatten en stapte toen maar uit zijn bed,bang om Marcel of Pim wakker te maken. Toen hij voorbij de meisjeskamer kwam,bleef hij even dromend kijken. ‘Zou Sterre al wakker zijn?’ vroeg hij zich af. Opeensvloog de deur open. Lexie kwam naar buiten. “Sterre komt zo hoor.” Zei ze tegenRaphael. Hij bloosde. Had Sterre het dan al verteld aan Lexie? “Ok, dankje.”Antwoordde Raphael.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen