Hij kleedde zich snel omen ging naar beneden. Daar zaten Anastacia en Lexie al. Niet veel later kwam ook Sterre naar beneden, weer in haar ‘gewone’ kleren. Raphael glimlachte naar haar en deed teken met zijn ogen dat ze naast hem kon komen zitten. Dat deed Sterre dan ook. “Dag Sterre.” Zei Raphael en hij gaf een kus aan Sterre. “Dag Rafje.” Zei ze verlegen. ‘Waarom ben ik altijd zo verlegen!’ vroeg Sterre zichaf. “WAT?!” riep Anastacia voor het hele dorp. “Zijn JULLIE een stel?! Maar dat mag niet!” “Wat mag er niet?” vroeg Arlène die samen met Marcel en Pim de woonkamer binnen kwam. “Ze wil niet dat Sterre en ik een stel zijn.” Zei Raphael die zijn arm om Sterre’s schouder sloeg. Ze glimlachte lief naar hem.“Proficiat.” Zei Pim en hij gaf een hand aan de 2. Lexie lachte vriendelijk naar het kersverse koppeltje. “En jij moet niet zo vriendelijk zijn!” zei Anastacia tegen Lexie. “Anastacia, liefde kun je niet dwingen!” zei Arlène.“Raphael en Sterre zijn nu verliefd op elkaar en jij moet dat aanvaarden.” Zei ze streng. Sterre bleef naar haar kom met muësli staren. “Je moet je er niet teveel van aantrekken.” Zei Pim lief. “Nee, echt niet.” Zei Raphael zei zijn handop Sterre’s bil legde. Ze glimlachte dankbaar naar de 2 jongens.

“Zin om iets leuks te doen met z’n allen?” stelde Marcel voor. “Ja! We kunnen naar de bioscoop!” stelde Anastacia voor. “Naar een romantische film zeker?” zei Lexie verveeld terwijl ze demonstratief haar vinger in haar keel stook. “Misschien kunnen we zwemmen?” stelde Pim voor. “Ja! Goed idee!” zei Raphael. “Dat doen we.” Zei Sterre enthousiast. “Ik ga niet mee.” Zei Anastacia koppig. “Ok.” Zei Lexie. Anastacia geloofde haar ogen niet toen iedereen haar alleen aan de tafel liet zitten en hun zwemspullen ging halen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen