“brrr, misschien toch geengoed idee om naar de sauna te gaan.” Bibberde Sterre die in het koude watergesprongen was. Raphael nam haar vast. “Ik zorg er wel voor dat je het weerwarm krijgt.” Fluisterde hij tussen 2 kussen door. Sterre glimlachte.

Pim stopte even metzwemmen, hij begon vermoeid te geraken. Het duurde niet lang voor hij Sterre enRaphael in het oog kreeg. Hij had het nog moeilijk als hij ze zag kussen, maarhij was echt blij voor Sterre. Je zag dat ze genoot van de aandacht vanRaphael. Opeens zag Pim dat ze naar hem toe zwom. “Hoi.” Zei Sterre. “Hoi.” ZeiPim glimlachend. “Raphael zwemt wat baantjes. Ik dacht, ik ga wat met Pimpraten.” Zei Sterre. Pim glimlachte. “Wat is er?” vroeg Sterre terwijl ze eenhand op Pim’s schouder legde. Ze zag gewoon dat er iets met hem scheelde. “Eris niets hoor.” Antwoordde Pim. ‘Waarom moet ze nu zo bezorgd zijn? Straks wordik nog meer verliefd op haar.’ Dacht hij. “Je kan het mij toch wel vertellen?”vroeg Sterre. “Je bent mijn beste vriend, weet je nog? Ik zou echt nooit ietsdoorvertellen.” Zei ze lief. “Ik… Ik… euh, ik weet niet goed hoe ik dit moetzeggen, maar…” zei Pim stotterend. “Maar?” vroeg Sterre. “Ik ben misschien…”“Sterre! Pim! Kom mee, er is hier een suppersnelle glijbaan.” Riep Raphael. “Vertelhet een andere keer en zet het nu uit je hoofd. Je moet plezier maken hé!” zeiSterre. Pim glimlachte. ‘Ze is toch lief.’ Dacht hij en zwom achter Sterre aan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen