"Sorry.” Zei Sterre geschrokken. Een traan gleed over haar wang. “Ben ik jou nu kwijt?” vroeg Sterre. Een paar tranen ontsnapten uit haar ooghoeken. “Sorry Sterre, het was niet zo bot bedoeld, het werd me gewoon even te veel.” Zei Pim verlegen. “Maar we blijven een detectiefduo, toch?” vroeg Sterre, die de tranen uit haar ogen wreef, onzeker. “natuurlijk.” Zei Pim. “Mag ik dan wel vertellen aan Raf wat er hier gaande is? Anders denkt hij misschien dat ik… nou ja, snap je?” vroeg Sterre verlegen. Pim bloosde. “Ja hoor, maar alleen aan Raphael! En zorg dat Arlène het niet hoort!” zei hij. Sterre knikte. “Dat ik wat niet hoor?” vroeg er een vrouwenstem achter hen.

(normaal was het de bedoeling om hier ff te stoppen, maar zo'n kort stukje... Dat kan ik jullie niet aandoen =P)

Sterre draaide zichgeschrokken om. “Arlène!” zei Sterre. “Wat mag ik niet horen?” vroeg ze nogmaals. Sterre dacht na. “We willen een verrassing voorbereiden, maar natuurlijk mag je niet horen wat die verrassing is.” Zei Pim snel. “Een verrassing?” vroeg Arlène nieuwsgierig. “Ja, maar nu zal het geen verrassing meer zijn hé.” Zei Sterre snel en ze dook haar kamer in, net zoals Pim. Die laatste stond bloedrood van het gesprek met Sterre. “Wat had Sterre te zeggen?”vroeg Raphael nieuwsgierig. “Dat hoor je het best van haar.” Zei Pim stil. “Er is toch niets erg?” vroeg Raphael bezorgd. “Niet met haar, nee.” Zei Pim geruststellend. Raphael kwam naast Pim zitten. “Wat is er, maat?” vroeg Raphael. Hij had nu ook door dat er iets met Pim scheelde. “Niets hoor.” ZeiPim stil. “Nee, maar je zit hier wel als een hoopje ellende.” Lachte Raphael.Een glimlach verscheen op het gezicht van Pim. “vertel nu eens.” Zei Raphael.“Nee jongen, je moet me helemaal niet meer hebben als ik het vertel.” Zei Pim.“Kom aan, ik laat je echt niet vallen.” Glimlachte Raphael. Pim keek Raphael serieus aan. “ik heb het net verteld tegen Sterre, die zal het wel tegen jou vertellen.” Zei Pim en weg was hij. Raphael stond op en liep richting meisjeskamer.Hij moest weten wat er met Pim aan de hand was.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen