“Sterre, ben je bijnaklaar? Dan kunnen we al naar school vertrekken.” Riep Raphael van onderaan detrap. “Ik ben daar.” Zei Sterre de trap af kwam lopen. Raphael stond al klaarmet Sterre’s jas. “Dankje.” Zei ze en ze liepen samen naar buiten. “Wat moestje nu vertellen?” vroeg Raphael toen ze zo’n 5 minuutjes aan het stappen waren.“Beloof je me dat je alles gelooft? Want het is echt raar.” Vroeg Sterre. “Ikbeloof het.” Glimlachte Raphael en hij nam Sterre’s hand. Sterre glimlachteterug. “Eerst en vooral: weet je nog wat Leopold vertelde over de legende vande 5?” vroeg Sterre. “Ja.” Antwoordde Raphael. Sterre zuchtte. “Wij zijn de 5.Anastacia, Marcel, Pim, jij en ik.” Zei Sterre. “Daar zijn Pim en ik al achtergekomen.” “Wow.” Zei Raphael. “Dus wij moeten de wereld redden van het kwaad?”vroeg Raphael. “Zo iets ja.” Antwoordde Sterre. “Dat kwaad zijn de donkere druïden.Leopold is iemand die de donkere druïden wil tegenhouden.” Vertelde Sterreverder. “Leopold helpt Pim en mij ook om meer te weten te komen over dedruïden.” “Maar wie zijn die druïden dan?” vroeg Raphael. “Wij weten maar van 1iemand zeker dat hij een donkere druïde is: het schoolhoofd.” AntwoorddeSterre. “het schoolhoofd een donkere druïde?” vroeg Raphael. “Maar wat hebbenwij daar mee te maken?” “De donkere druïden willen onze zintuigen afpakken.”Antwoordde Sterre. “Meer weten we ook niet, maar dat zoeken Pim en ik nu uit.”“Wat een verhaal.” Zei Raphael. “Geloof je me?” vroeg Sterre onzeker. “Ja, ikgeloof je. Maar… Zou ik jullie mogen helpen? Zou ik iets kunnen doen?” vroegRaphael. “Misschien kunnen we in de pauze even samenkomen, dan kunnen we eensoverleggen.” Glimlachte Sterre. “Ok, doen we.” Zei Raphael. Hij stopte even.“Sterre, Je weet dat je me alles kan vertellen, hé.” Zei Raphael. Sterre knikteen keek naar haar schoenen. Raphael nam Sterre’s hoofd vast en dwong haar omhem aan te kijken. “Je bent schattig als je verlegen bent.” Glimlachte Raphael.Sterre bloosde en ze zag dat Raphael dichter kwam. Alweer genoot ze vanRaphael’s lippen op de hare.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen