Sterre zette zich op Raphael’s bed. “Mijn vader heeft het niet zo op meisjes.” Begon Raphael uit te leggen. “Daarom stelde ik je ook niet voor als mijn vriendin. Ik laat hem eerst echt kennismaken met jou zodat hij zal zien dat jij het meisje voor mij bent.” “Ik begrijp het.” Zei Sterre begripvol. “En ik heb je al eens uitgelegd dat ik alleen maar klassiek mag spelen? Daarom zei ik dat we moesten samenwerken voor een opdracht van een ander vak.” Legde Raphael uit. “Bedoelde je dan nog iets anders met biologie?” vroeg Sterre ontdeugend. Raphael lachte. “Wat ben jij dapper geworden, zeg.” Lachte hij. Sterre kwam op Raphael af en zoende hem passioneel op zijn mond. Raphael wilde op zijn bed gaan liggen. “Wacht.” Zei Sterre en ze maakte zich even los uit Raphael’s omhelzing. Subtiel deed ze de deur op slot. “Zo kunnen ze ons tenminste niet storen.” Zei Sterre onschuldig terwijl ze naast Raphael op zijn bed ging liggen. “Want Lexie had ons de vorige keer wel gezien.” Bloosde Sterre. “Niet te veel van aantrekken.” Zei Raphael. “We zijn toch een stelletje?” vroeg hij. “Tuurlijk.” Lachte Sterre en ze zoende hem weer. Raphael zorgde dat hij boven op Sterre lag en liet zijn tong in haar mond glijden. Sterre huiverde toen ze Raphael’s hand over haar dij voelde glijden. “Vind je het niet leuk?” vroeg Raphael onzeker. “Jawel, het is gewoon… Je bent mijn eerste vriendje en het voelt allemaal zo raar.” Bloosde Sterre. Raphael glimlachte en kuste Sterre teder. “Je zal het wel ooit gewoon worden.” Fluisterde hij en hij kuste Sterre weer. “Hallo, er zijn hier nog andere mensen ook, hoor.” Riep iemand aan de andere kant van de deur. Raphael stapte met tegenzin zijn bed uit en liep richting de deur. Sterre zette zich snel recht en probeerde de plooien uit haar truitje te krijgen. “Pim.” Zei Raphael onschuldig terwijl hij de deur opendeed. “Waarom was de deur op slo…? Laat maar ik snap het al.” Zei Pim een beetje geïrriteerd toen hij Sterre zag zitten. “Jullie zijn waarschijnlijk ook niet geïnteresseerd in wat ik gevonden heb?” vroeg Pim. “Heb je iets?” vroeg Sterre opeens oplettend. “Natuurlijk zijn we geïnteresseerd.” Zei Raphael en hij zette zich bij Sterre, net voor Pim. “Ik heb informatie gekregen van de geschiedenisleraar.” Fluistede Pim. “Vannacht om 1u17 zal er iets gebeuren. Iets met portalen die dan opengaan.” “een inlijving?” vroeg Sterre een beetje angstig. “Ja, waarschijnlijk wel. Ik heb beneden in de woonkamer ook verdachte bessen gevonden: lijsterbessen“ zei Pim zacht. “Die bessen van in Geschiedenis?” vroeg Sterre geschrokken. Pim knikte. “die van in dat druïden drankje, inderdaad.” Antwoordde Pim. “Wat zijn jullie aan het doen?” vroeg een stem die in de deuropening stond.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen