klein stukje sorry

Sterre keek Raphael verliefd aan en kuste hem zachtjes. Raphael trok Sterre bovenop zich. Sterre giegelde en genoot van Raphaels lippen die haar gezicht en hals verkenden. Hij drukte zijn lippen zacht op de hare en liet zijn handen over haar rug glijden. Sterre liet haar handen onder de trui van Raphael verdwijnen en streelde zijn borst. Raphael kreeg kippenvel van Sterre’s aanrakingen en zorgde ervoor dat Sterre onderaan kwam te liggen. Raphael legde zijn hand op Sterre’s dij en streelde haar. Sterre huiverde en omhelsde Raphael stevig terwijl ze hem kuste. Ze stopten even en keken elkaar verliefd aan. Sterre zag dat Raphaels onderarmen bloot waren en liet haar hand net boven zijn huid zweven. De haartjes op zijn arm gingen meteen rechtstaan. “Ik hou van je.” Zei Raphael schor. “Ik ook van jou.” Zei Sterre lief en ze kuste hem zachtjes. Raphael prutste aan een knoopje van Sterre’s truitje. “Foei, wat ben jij aan het doen?” lachte Sterre. Raphael bloosde. Er werd op de deur geklopt. Razendsnel sprong Raphael van Sterre af. “Waarom is die deur in godsnaam op slot?” vroeg Anastacia. Raphael deed de deur open en bleef nonchalant in de deuropening staan. “Kom binnen.” Zei hij met een glimlach. “Schatje, ik ben weg hé. Slaapwel.” Zei Raphael en hij blies een zoentje naar Sterre. Sterre blies een zoentje terug en Wolfje kwam naast haar zitten. “Ik ga me eerst omkleden.” Deelde Anastacia mee en ze vertrok naar de badkamer.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen