Foto bij 46



Fernando Torres

Ik had haar meegenomen het strand op, ze had dingen geschreeuwd. Mijn naam uitgekermt alsof ik haar wat verschrikkelijks aandeed. Haar armen maaiden om haar lichaam en tranen rolden over mijn wangen. Mannen huilden niet, maar ik wel. "Scarlett..alsjeblieft.." Fluisterde ik zacht bij haar oor. Plots begon ze ruw te kuchen en kotste ze een slok met zeewater uit, dat over mijn hand heen sijpelde. Door weer en wind liep ik richting het huisje, mijn kleren achterlatend, ook mijn telefoon. Ik wiegde ondertussen Scarlett heen en weer en probeerde haar te beschermen tegen de kou en de felle regen die met bakken uit de lucht kwam. "NEH.." Kermde ze uit en opnieuw gingen haar armen als razenden tekeer. "Ssstt.." Siste ik haar en draaide ik me wat bij zodat de regen tegen mijn gezicht aansloeg. Het leek alsof ik werd gestoken door duizenden naalden tegelijk. Ik kreunde even en kwam uiteindelijk aan bij het huisje. Vaag licht weerkaatste naar buiten. Ik zette mijn elleboog op de deurklink en opende de deur, die met een enorme klap los waaide. Snel liep ik de kamer binnen waar de regen me gelukkig niet weer opnieuw kon steken. Ik boog voorover en legde Scarlett zorgvuldig op de bank. Snel hobbelde ik toen naar de deur en leunde ik met mijn volle gewicht ertegen aan. De deur kwam uiteindelijk met een klap in het slot terecht. Ik snelde me daarna weer naar Scarlett en viste 3 kleedden vanonder de bank. Ik spreidde ze uit op de andere bank en tilde Scarlett vervolgens op, heel voorzichtig rolde ik haar erin. Ondertussen klapperde de deur in de deurpost. Opnieuw verliet een schreeuw haar mond, wat mij deed opschrikken. "Sst Scarlett, alles is goed, word wakker.." Ik streek met mijn vingertoppen over haar koude arm, en beet op mijn lip totdat die bloedde. "Ferdandoo.." Kermde ze uit. Wat mij deed opschrikken. "Sst, ik ben hier.." Ik pakte haar koude hand vast en gaf er een klein kneepje uit. Ik liet mijn ogen zorgvuldig over haar gezicht glijden, ze zag er zo breekbaar uit. Even wierp ik een blik naar buiten, het weer was nog steeds niet verbeterd, David en Trace vergetend.
Na een tijdje was haar versnelde ademhaling overgaan in een normaal tempo. Opnieuw liet ik mijn vingertoppen over haar hand gaan en liet ik mijn ogen over haar hand glijden, waar een aantal waterdruppels oplagen die ik zorgvuldig afdroogde met mijn hand. Langzaam opende ik mijn mond om haar toe te spreken, ook al zou ze het vast niet horen. Mijn schorre stem deed mezelf schrikken "...Als ik Olalla's verlovingsring nu persoonlijk van haar ringvinger kon trekken, had ik dat gedaan.." Ik slikte even en sloot mijn ogen, waarna ik haar hand tegen de zijkant van mijn hoofd legde. "...Dan was ik op een knie gaan zitten, had ik je gesmeekt om vergevenis en had ik je, hopelijk, de mijne gemaakt.." Een vaag kuchje verliet haar mond en langzaam knipperde ze met haar ogen, geschrokken opende ik mijn ogen en liet ik mijn blik over haar heen glijden. Ze werd wakker! Ik hield stevig haar hand vast en zette me op het randje van de bank naast haar. "Scarlett?" Ik streek door haar blonde krullen, en wat verward vlogen haar ogen door de ruimte. "Scar?" Vroeg ik opnieuw, nu werd haar blik gevestigd op mij, op haar voorhoofd stonden zweetpareltjes en bezorgd stak ik mijn hand uit om over haar voorhoofd te strijken. Mijn ogen ontmoette op dat moment de hare en een wirwar van emoties kroelde door haar ogen, blijheid, gerustellend, liefde maar wat ver boven al die gevoelens uit toorde was de haat. Het leek alsof vlijmscherpe messen in mijn borst werden gestoken. "Ga..Weg.." Sprak ze langzaam met haar schorre stem. Ik hapte eens naar adem en beet op mijn lip, ze had groot gelijk dat ze me wegstuurde, maar ik zou haar niet in deze staat achterlaten. Ik opende mijn mond om haar tegen te spreken, en het kwam er krachtiger uit dan ik wou. "Nee.." Ik zou bij haar blijven, totdat ze me eigenhandig het vakantiehuisje uit zou schoppen.


Nog een hoofdstukje voor jullie!
Reactie.


Reageer (4)

  • Gerrard

    Verder<3

    1 decennium geleden
  • Blues

    Heel snel verder!! please <33

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Mooi!

    1 decennium geleden
  • xBarcelona

    omg ik vind nando echt cute!! en hij moet het maar ff uitmaken met olalla!! ;D
    VERDUUUUUUR<333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen