Foto bij ¦19¦

‘En wat wou hij?’ vroeg ik. Sam liep naar Emily en drukte een kus op haar wang. Hij ging zitten en zuchtte. ‘Het blijkt dat Paul over de grens is geweest.’ Vertelde hij. ‘Sukkel.’ Mompelde ik. ‘En nu?’ ‘Ze vinden het voor deze keer niet erg, gelukkig.’ Ik knikte. ‘Sam, wie komen er nog meer bij de roedel?’ ‘Embry Call veranderd waarschijnlijk vandaag, Jacob Black begint het volgens zijn vader ook te krijgen, en meer zou ik niet weten, misschien Quil Ateara.’ Vertelde hij. ‘Jacob Black? Arme jongen.’ Mompelde ik. ‘Je kent hem?’ Ik knikte. ‘Hij dacht dat ik verdwaald was toen ik naar huis liep.’ Sam knikte. Ik verzonk in mijn gedachten tot dat ik op schrok van Jared. ‘Sam, Embry is veranderd.’ Riep hij. Sam stond meteen op en rende naar buiten. Ik zuchtte en rende ze achterna. Ik trok mijn kleren uit en veranderde. Ik volgde Jared al veranderd was. Toen we ergens in het bos stonden stond er een verwarde grijze wolf met zwarte vlekken op zijn rug. Wat is dit? Wie zijn die wolven? Vroeg hij verward. Sam kwam er ook bij en legde hem alles uit. Ik keek gewoon toe. Toen hij terug veranderd was grinnikte ik zacht. Hij was bloot en draaide zich snel om. Jared kwam al aanlopen met kleren in zijn bek. Sam en Embry liepen als mens terug en Jared en ik waren nog wolf. Ik rende hard en Jared probeerde me steeds in te halen, maar ik was te snel. Het gaat me wel lukken. Dacht hij. Echt niet. grinnikte ik.


~~{*}~~

Kudo's? Dan kom ik misschien wel in de top...

Reageer (10)

  • Dreambelievr

    Arme Embry. Ben benieuwd wat er nog allemaal komt.

    1 decennium geleden
  • HpsuperfanxX

    yeaaahh girls ftw ^^

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Girls-Wolf power! Ik wist wel dat ze goed zou zijn

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    haha, snel verder!

    1 decennium geleden
  • ParadiseKiss

    Verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen