Foto bij ¦26¦

‘Het spijt me Mai, ik had nooit moeten vragen.’ Zei Sam toen ik rustiger was. Ik haalde mijn schouders op. ‘Je kon het niet weten.’ Fluisterde ik. Ik keek naar buiten en zag dat het al donker was. ‘Gaan jullie maar naar huis, het is laat.’ De jongens knikten twijfelend, maar Sam bleef zitten. Ik veegde mijn wangen droog en stond trillerig op. ‘Ga naar Emily Sam.’ Hij schudde zijn hoofd. ‘Emily begrijpt het wel dat jij mij nodig hebt.’ Ik schudde mijn hoofd. Ik liep naar mijn kamer en pakte mijn koffers. ‘Waar ga je heen?’ vroeg Sam. ‘Naar huis.’ Mompelde ik. ‘Ga je terug naar Washington?’ Ik schudde mijn hoofd. ‘Mam heeft een huis voor me gekocht.’ Zei ik zacht. Zonder nog te luisteren liep ik de deur uit. Ik wist ongeveer wel waar het huisje lag. ‘Mai! Wacht even.’ Ik zucht en stopte. ‘Beloof dat je jezelf niets aandoet.’ Zei Sam. ‘Sam, als ik dat wou dan was ik vorig jaar al dood.’ Fluisterde ik en ik liep door. Zodra ik de zee hoorde hoog in het bos wist ik dat ik er was. Voor me stond een oud verlaten huisje, ik had geen zin om het goed te bekijken en stak meteen de sleutel in het slot. Ik deed het ligt aan en zette mijn koffers neer. Ik keek niet eens rond en liep de trap op naar boven. Na een paar deuren te hebben geopend vond ik een groot bed. Ik sloot de deur en liet me vallen op het bed. Het maakte me nu even niet uit hoe mijn nieuwe huis eruit ziet, dat zie ik morgen wel. Ik draaide me om en zuchtte diep. Het lukte me maar niet mijn gedachten op een rijtje te krijgen. Tranen welde weer op in mijn ogen en ik liet ze maar gaan, ik liet mezelf uithuilen, totdat het niet meer kon. En toen ik niet meer kon viel ik met brandende ogen in slaap.


~~{*}~~

Willen jullie misschien Dit verhaal lezen? Dat zou ik heel erg lief vinden! Reactie? Kudo?

Reageer (11)

  • Totodile

    Oke dit is nu mijn eerste reactie :3
    daar komt een lange reactie voor jou!!!!
    ik vind het een super leuk verhaal
    ook goed geschreven! ik ben wel benieuwd hoe mai er uit ziet :3
    het is ook grappig dat ze de broer is van hem!
    nja ik ga maar verder lezen en geef later nog wel een reactie :D
    ik ben fan van dit verhaal! paar tips:
    in de eerste hoofdstukjes zitten en paar foutjes waardoor ik het niet begreep :$
    mijn vriendin heeft dit verhaal aangeraden en het is ook goed!
    dus bedankt Tessa :D
    oke ik ga maar weer verder met mijn Huiswerk (cat)

    doei ~xXxXx~

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    echt mooi!
    snel verder

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Je moet egt snel verderr!!(H)(H)

    1 decennium geleden
  • jenfairytale

    s^per story snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen