Foto bij ¦27¦

Ik werd wakker van geklop op de deur. Ik wreef de slaap uit mijn ogen en stond trillerig op. Op mijn kleding zaten opgedroogde vlekken, van het huilen. Het felle ochtendlicht scheen door mijn raam, maar daar was ik dit keer niet wakker van geworden omdat ik met mijn gezicht op het kussen lag. Ik trok mijn topje recht liep naar beneden. Zonder rond te kijken liep ik door naar de hal en opende de deur. Ik werd meteen omhels. ‘Lieverd! Hoe vind je je huis?’ vroeg mijn moeder. Ik gaapte. ‘Mooi hoor.’ Zei ik maar ik had geen flauw idee hoe het eruit zag. Ze glimlachte breed maar toen bekeek ze mijn gezicht. ‘Wat is er lieverd?’ vroeg ze. ‘Gewoon moe.’ Loog ik. Ze knikte en liep naar binnen. Ik volgde haar en we kwamen in de keuken. ‘Ehm.. O, hier!’ zei ze. Vragend keek ik haar aan. Ze lachte. ‘Ik was mijn portemonnee vergeten gisteren, maar ik ga weer, dan kan jij slapen.’ Zei ze en drukte een kus op mijn wang waarna ze meteen weer naar de deur liep. Ze opende hem en liep naar buiten. Slapen? Ik kan nu echt niet meer slapen. Ik rekte me uit en liep weer naar boven.


~~{*}~~

Yeeeeey! Dit is de laatste dag van de toetsweek, en dat betekend...*Tromgeroffel* Dat er na vanmiddag meer hoofdstukken komen! Whoaoaoaoa!! Vanmiddag Engels en Techniek (Achterlijk hé? Techniek toets!) Engels makkie, haal ik zonder leren een 9 en Techniek word een 1, want die snap ik niet -_- Maarja, wens me succes & Enjoy!
(Woow, lang gelulstukje xD! Sorry voor het kleine stukje tekst, na vandaag word alles meer! ;))

Reageer (8)

  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    jaj, meer hoofdstukken zijn hip =)

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Imperi0

    je bent al klaar jaloers ik moet nog 3 proefwerken

    en dan ben ik on oficieel vrij

    en ik ben over 12 dagen jarig blij

    ga je huis bekijken mai

    en wat gaat je boven doen???

    ze is zo zielig

    1 decennium geleden
  • ParadiseKiss

    Snel verder =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen