Foto bij ¦28¦

Halverwege de trap stopte ik en liep weer terug, mijn koffers stonden nog beneden. Ik pakte ze beide en liep naar mijn slaapkamer. Met grote ogen keek ik naar de kamer. Ik had er nog niet echt naar gekeken, ik wist alleen dat het blauw was, maar het was een prachtige kamer! Ik legde mijn koffers op het bed en pakte er schone kleren uit. Met de kleren over mijn arm zocht ik naar de badkamer. Die lag in de kamer naast mijn kamer. De badkamer was ook blauw, maar ik hield wel van blauw. Ik had het niet zo verwacht in La Push, eerder bruin met rood. Maar dit was veel mooier. Ik legde mijn kleren op het kastje en opende nieuwsgierig de grote witte kast. Hij lag vol met handdoeken en zeep. Mijn moeder had alles dus al ingericht. Ik pakte een paar zeepflessen en rook eraan. Ik koos een lekkere uit en zette het bad aan. Dat was wat ik nodig had een lekker warm bad. Ik opende nog wat laatjes van het kleine kastje en vond een tijdschrift. Terwijl het bad vulde kleedde ik me uit. Zodra het bad vol was stapte ik in en genoot van de warme dampen van het bad. Ik hoorde beneden geklop op de deur maar weigerde uit bad te gaan. Ik sloot mijn ogen en concentreerde me op de warmte van het bad. Zodra ik het genoeg vond stapte ik eruit en liep het bad leeglopen. Ik opende de grote witte kast en pakte er een handdoek uit. Snel droogde ik me af en trok mijn joggingbroek aan met daarboven een hemdje. Lekker makkelijk, ik wou toch niets doen vandaag. Ik gooide mijn vieze kleren in de wasmand en zette het raam op een keertje open zodat de badkamer kon luchten.


~~{*}~~

I'm Writing ;) And if you people wanna know, i'm in my English side today, so i'm gonna talk English to you! The English Test was very easy, but my Techniek Test is possible a 1 xD Kudo? Reaction? Please?

Reageer (10)

  • JckSparrow

    YEUY, english is a very hott language :33
    Love it

    1 decennium geleden
  • Imperi0

    die badkamer wil ik ook

    hij is mooi
    die moeder is egt super lief dat ze dat allemaal koopt

    snel verder

    1 decennium geleden
  • jenfairytale

    snel verddeeeeer

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    Love it

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen