Foto bij ¦29¦

Ik liep dat badkamer uit en keek de gang rond. Er waren nog twee deuren. Ik liep op een af en opende die. Ik liep het kleine trappetje op en kwam in een kleine slaapkamer, ook blauw, maar weer erg mooi. Ik liep het trappetje weer af en opende de andere deur. Daar was ook een deur die leidde naar dezelfde kamer, tenminste zo leek het. Het was alleen in spiegelbeeld. Dus ze waren gewoon hetzelfde ingericht. Ik liep weer terug en liep meteen nog een trap naar beneden. Links van de hal was een kleine maar mooie woonkamer. Of het huis was al blauw of mijn moeder had erg veel gedaan. Aan de andere kant was de keuken, die erg modern eruit zag, minder dan andere, maar niet oudbollig. Ik was erg benieuwd wie de vorige bewoner was. Verder was er aan het eind van de gang nog een toilet en een grote kelder. Ik liep terug naar de keuken en opende de koelkast. Zoals gedacht was hij helemaal vol, waarschijnlijk door mijn moeder. Ik pakte er de kaas uit en zocht naar brood. Naast het fornuis lag een broodtrommel, ook helemaal gevuld. Ik pakte er een broodje uit en deed er een paar plakken kaas op. Snel at ik hem op en net toen ik de woonkamer in wou lopen werd er weer op de deur geklopt.


~~{*}~~

Last one for today, sorry! Tomorrow more!

Reageer (13)

  • TimeTravel

    Sneeeeeeeeeeel verdeeeeeeeeeer!!!

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • JckSparrow

    @Tosti
    I don't know who?

    1 decennium geleden
  • TimeTravel

    DE KERSTMAN!!!

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    zijn er mensen hier in de sinterklaas stemming anders zing ik gerust mee hoor!!! ;p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen