Foto bij 001~This is me

Het 1e hoofdstuk. logisch eigenlijk.

Mijn naam is Laura Schultz, ik ben net 18 geworden.Ik ben een leerling aan de modeacademie in Duitsland, waar ik woon. Dit jaar studeer ik -hopelijk- af en daarna wil ik mijn eigen lijn op de markt brengen. In mijn vrije tijd ben ik DJ.Ik heb een jongere broer en een jongere zus, een tweeling die nu 13 jaar oud zijn, en waarvoor ik tegenwoordig taxichauffeur speel. maar dan zonder betaling of fooi. Mijn vader is een Duitser, mijn moeder komt uit België. Omdat ze er maar niet uit raakten waar we -toen nog Ze- zouden gaan wonen, hebben ze meteen 2 huizen gekocht. 1 in België en 1 in Duitsland, en om de 2 jaar verhuizen ze, ik niet. Ik blijf de 2 jaar dat de rest van ons gezin in België is, bij mijn Duitse grootouders "logeren".
Het was stukken gemakkelijker om mijn studies goed te kunnen afmaken. In Augustus vorig jaar zijn ze naar Duitsland terug gekeerd en nu zijn we alweer eind Juni. De tweeling hebben een ongezonde verslaving voor chips, Tokio Hotel en Koffie. Vroeger was ik ook zot van Tokio Hotel, maar de liefde is bekoeld. Er is teveel gebeurd in mijn leven en ik probeer alles rond hen te mijden, wat niet erg makkelijk gaat omdat de kamers van mijn broer en zus vol hangen met hun posters. Ik snap hen niet, zij mijn niet en zo is het altijd al geweest, dus is alles oké. Mijn wekker gaat af, 6 u 's morgens op maandag, een van de meest hatelijke momenten van de week, omdat ik de slechte gewoonte heb om in het weekend veel te lang op te blijven. Mijn ouders klagen erover, en mijn lichaam ook. En daarbij komt dat ik in volle examentijd zit. Maar gelukkig is dit de laatste dag, dus is het vanaf vanmiddag vakantie voor mij.
Ik zou zeggen, welkom in mijn leven. Ik hoop dat je het naar je zin hebt hier...

Reageer (5)

  • Pelekai

    Ik vind het een goede proloog :3
    Ik ben niet zo'n fan meer, en lees dan ook geen verhalen meer, maar ik zag die gif van Tom en toen ging ik even kijken, ik denk dat ik maar snel verder ga lezen. ^^
    (krul)

    1 decennium geleden
  • Sweeter

    Wauuuw, haha! Goed geschreven.
    Ik was vroeger ook fan van TH, maar ze blijven altijd een zwak hebben.
    X

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    wauw goeie proloog :)

    1 decennium geleden
  • BVB1994

    wat vind jij ervanb dat Bill nu blond is?
    ik ga denk ik maar ff een gedicht maken.
    goth it's hurt me

    1 decennium geleden
  • XoXopeace

    hihihi het was inderdaad gek geweest als je bij hoofdstuk 28 was begonnen xD ik ben benieuwd, ik neem een abo :) gauw verder! xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen