Foto bij 003~Voorbereiding voor de Irritante 2ling

De tekening; het meisje in Laura (helemaal rechts)

Zaterdagmorgen, de dag van het concert. Gisterenavond was het nogal ... laat geworden, ik was een oude vriendin tegengekomen. Iets wat moest gevierd worden, alleen was ik even vergeten wat er vandaag te doen was. Ik had dus gedacht om eens lekker lang uit te slapen, maar toen het nog maar 9 u was, stond de tweeling op mijn deur te rammen. Zo leek het, eigenlijk was het alleen maar Alyona. 'Komaan Laura! Ik weet dat je wakker bent!' riep ze uit. 'Nu wel, ja!' riep ik terug. 'Sta op, je moet me helpen met mijn make-up en met mijn kledij!' riep ze. ik gromde. 'Je ziet er goed genoeg uit zonder, je lijkt op mij! ' riep ik. Zij; 'Voor hen niet! Weet je niet meer wie ik vandaag ga ontmoeten??? De Kaulitz broers!' riep ze en ze liet een klein gilletje door heel het huis gaan. 'Schreeuw niet zo!' riepen mijn moeder en Zoran samen. 'Alyona, ga gewoon naar binnen en Laura, help je zus! Verpest het niet voor haar, denk aan je belofte!' riep ze vanuit de badkamer. Over een halfuur moest ze op haar werk staan, en wij om 11 uur in Magdeburg. ik kreunde. 'Echt, ik ben er zeker van dat ze Make-Up bij te jonge meisjes echt niet mooi vinden. En vergeet niet dat je negen jaar jonger bent!' zei ik. Pff, alsof ik haar vandaag iets zinnigs kon laten geloven. Terwijl ik samen met Alyona een outfit zoek (ik moet vooral de opmerking geven dat ze in zo'n kort rokje of topje niet moet proberen om in mijn auto te kruipen, wat je een auto noemt. De mijne is meer een gocart met een hoop schroot rond, waarschijnlijk derde of vierde hands.) staat Zoran op. ik zag plots allerlei kleren de gang op vliegen en terwijl ik naar binnenliep schopte ik ze de kamer binnen. Zijn kamer een varkenskot? Oké. De gang? niet oké want ik ga het moeten opruimen. Ik probeer de gezichten te negeren die nu op me neer lijken te kijken, zijn kamer hangt vol met posters. 'Probeer jij er ook zo sexy mogelijk uit te zien?' vroeg ik pesterig. 'Nee, zo cool mogelijk.' zei hij. Ik schudde mijn hoofd. 'Doe gewone kleren aan, je bent cool genoeg.Gedraag je zoals je normaal bent, dan komt alles goed. Ze zullen wel genoeg gillende meisjes gezien hebben.' zei ik terwijl ik een grote pet op zijn hoofd zette, het Tom model zoals Zoran het altijd noemde. Alyona had na een uur eindelijk een geschikte outfit gevonden en terwijl ze zich omklede, zocht ik make up spullen en speltjes bij elkaar. Plots viel er een tekening op de grond, 2 jongens en 1 meisje. Ik staarde ernaar maar toen Alyona binnenkwam raapte ik hem op en gooide hem aan de kant. Het verbaasde me dat ik die tekening nog had, de enige reden waarom ik hem mogelijk kon gehouden hebben, wat uit eerbied voor de tekenaar.
Alyona had me nog een paar keer gevraagd naar de tekening maar ik zei haar dat het haar zaken niet waren. Toen ik even ging kijken bij Zoran, was ze nog in mijn kamer. TOen ik terugkwam niet meer. TOen Zoran en ik bij de auto aankwamen stond ze daar al, zeurend over het feit dat we laat waren. toen ze eindelijk alle twee in mijn rammelkar zaten, draaide ik me naar hen. 'Onthoud allebei dat ik dit dik tegen mijn zin doe, en dat ik vanavond ook nog plannen heb. Jullie moeten daar niet bij zijn, dus moeten jullie op tijd terug zijn bij de auto, oké?' vroeg ik, al was het een retorische vraag. Ik draaide me om en probeerde leven te krijgen in mijn oud geval.

Reageer (3)

  • Sweeter

    'Het Tom model'geniaal

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    woewww egt leukk

    1 decennium geleden
  • Strawberrier

    snel verder!!het is echt een leuk verhaal
    xx. (K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen