Foto bij *~41~*

Zooooo weer een stukje ^^
IK BEN GESLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGD. Ik ben zo blij :3
Mijn school ging me bellen tussen 12.00 en 14.00 en ze belde pas om 13.30 -_______- Ik was zo nerveus, ik kon niks anders doen dan naar de telefoon staren XD

Enjoy~

41.
“Ayumi-chan, wil je een spelletje spelen ?” Ayumi zat op de bank en dronk van haar thee. Tobi was op de bank tegen over haar gaan zitten. Ayumi zei niks en staarde in haar theekopje. Tobi haalde zijn masker van zijn hoofd. Itachi was nu al minstens een uur weg. “Ayumi-chan, haat je me ?” Madara grijnsde terwijl hij naar het meisje keek. Ayumi fronste haar wenkbrouwen. “Zou dat raar zijn ?” ze keek op. Madara had zijn voeten op het koffie tafeltje gegooid. “Hmmm, nee, dat zou niet erg raar zijn, maar wel jammer.” Madara nam een slokje van zijn eigen thee. “Je zou eigenlijk eens naar een dokter moeten gaan.. of hoe heet zo’n iemand ?” Ayumi zuchte diep “Een verloskundige ?” Madara knikte. “Ja zo’n iemand.” Gek genoeg voelde Ayumi zich niet zo enorm bedreigd als ze had gedacht. Misschien had Itachi gelijk, Madara gedroeg zich niet zo cruel dan een uur geleden toen Itachi nog hier was. “Zooo, wat word het ?” Ayumi’s hoofd schoot omhoog. Ze had hem niet horen praten. Zei hij iets?. “Gomenasai, Madara-sama, Ik was even met mijn gedachtens ergens anders.” Madara grinnikte even, wat er voor zorgde dat Ayumi raar op keek. “Maakt niet uit, wat ik zei was ‘Wanneer wil je langs zo’n verloskundige gaan?, We kunnen ook nu gaan als je dat wilt ?’” Ayumi schudde haar hoofd en stond op. “Sorry Madara-sama, ik wacht liever tot dat Itachi terug is.” Zonder op een antwoord te wachten liep Ayumi richting haar kamer. Madara gedroeg zich vreemd, helemaal niet zoas hij eerst was. Het leek bijna alsof hij …….aardig deed. Ayumi schudde de gedachtens weg. Voor welke reden het ook mocht zijn, hij was nu nog enger bezig. Het enige goedde was dat hij haar waarschijnlijk niet zou bedreigen ofzo. Ze vond hem eng en ze haatte hem enorm. Maar ze wou geen vijanden worden met hem, hij is tenslotte de enige die iets weet over haar verleden en kekkei Genkai, ook al wilt hij niks vertellen. Ayumi liet zich op haar bed vallen en viel niet lang daarna in slaap.

Een sissend geluid was luid hoorbaar. Ayumi schoot wakker toen ze iets langs haar been voelde glijden. Ze schopte met haar been in het niks als een reflex. Krakende geluiden kwamen van uit de hoek van haar kamer. Plots was er een zacht gegrinnik. Madara, waarom is hij in mij kamer. Ayumi schoot overeind en trok de dekens meer om haar heen om zich te bedekken. Ze had alleen een hempje aan, van een dunne stof. Weer was het zachte gelach te horen. Ayumi staarde in de richting van het geluid. “Tobi ?!” Ayumi probeerde zelfverzekerd te klinken, maar daar faalde ze duidelijk in. “Tobi?” Herhaalde de stem haar. Die stem, die vervloekte stem van die vervloekte gast. Weer kronkelde iets bij haar been. Geschrokken trok ze haar benen tegen haar borst toen ze een slang zag. “Orochimaru” “Ja, Ayumi-chan, dat klopt” Ayumi kroop dichter naar de rand van het bed, klaar om op te staan. “Wat doe je hier?!” Ayumi’s stem was fel. Orochimaru glimlachtte. “Ik heb begrepen dat je zwanger bent, niet?” Ayumi versteende even, hoe kon hij dat weten. “Ayumi-chan, het was me al opgevallen sinds na je missie, toen jullie opzoek gingen naar de nieuwe hide out.” “JE BENT ECHT EEN CREAP, JE STALKT ME ZELFS.” Ayumi keek met grote geschrokken ogen naar een hand die op haar mond werd geslagen. “Rustig aan, ex-experimentje, als je zo door gaat dan hoort iemand ons straks.” Ayumi was met stomheid geslagen. “Waarom stalk je mij ?” Een grijns verscheen op Orochimaru’s gezicht. “Jou Kekkei Genkai is wat ik nodig heb, de sharingan zou mooi extraatje zijn. Aangezien je nu zwanger bent is er een grote kans dat jou kind beidde Kekkai Genkai’s heeft, dat maakt het alleen nog maar intressanter.” Ayumi keek kwaad. “Niemand komt aan mijn kind, en jij al helemaal niet, zieke creap.” Wacht…. Hij wist ook over haar Kekkei Genkai? En hij wist dat het kind van iemand was met de Sharingan. “Hoe weet je van mijn Kekkai Genkai af ??, zelfs ik weet het niet” Orochimaru leek even verbaasd te zijn, maar zijn gezicht veranderde al gauw weer in dat van evil persoon. “Je weet niks over je eigen Kekkei Genkai ?? Hmm, ik maak een deal met je, Als je meegaat met mij en je kind aan mij geeft dan vertel ik je alles wat je wilt weten over je Kekkei Genkai” “Dat was waarschijnlijk het stomste wat je in je leven hebt gezegd, Je denkt toch niet dat een moeder haar kind aan gestoorde pedo zoals jou geeft” Ayumi’s stem klonk geïrriteerd. “Hoe weet je trouwens dat mijn kind de Sharingan zou moeten hebben?!” “Voor zover ik heb kunnen zien was het Itachi en hier ga ik niet verder op in” Orochimaru klonk nu nog meer als een pervert, dan dat hij er al uitzag. “Maar Ayumi-chan ik denk dat we voor nu wel even genoeg hebben gepraat. Of je het nou wilt of niet, je gaat met mij mee.” Ayumi ging in een verdedegings positie staan. Plots zag ze hoe verschillende slangen op haar af kwamen. Shit, deze zwangschap neemt veel te veel chakra van me weg. Ayumi dook opzij, maar ze was te laat. De slanger kronkelde over haar hele lichaam en duwde haar tegen de muur. Orochimaru liep op haar af en hield zijn hand tegen haar keel. “Ayumi-chan, hou je maar rustig oké ?” orochimaru’s stem was laag en scheinheilig. Waar is die kl**tzak van een Madara als je hem nodig hebt. Haar handen gingen naar haar keel en ze probeerde zijn hand weg te duwen. “AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH” Ze was niet het persoon dat snel voor hulp riep, maar met deze pedo voor haar zag ze op het moment geen andere oplossing. Nu maar hopen dat Madara het gehoord heeft.


Reacties onegai~

Reageer (14)

  • xXiCeCReaMXx

    FELICITEEEEEEEEEERT!!

    1 decennium geleden
  • Chiya

    Gefeliciteerd ^^

    Oropedo =0 whaaaaaa!!!

    Snel snel verder!!

    1 decennium geleden
  • NatteTosti

    GEFELICIITEERRRDD!
    dat je nog maar vele kabouters met kaas mag eten! ^.^

    echt leuk stukje weer!
    (f*ck you, oro-pedo!)

    verdah!

    XX

    1 decennium geleden
  • AvatarMargo

    GEFELICITEEEEEERD!!!!!!
    deidara *geeft taart*
    jij *eet op*
    Deidara: weet je wat er in die taart zat?
    jij:..........wat? :s
    Deidara: een BOM!!! KATSU!!!!!!!!!!!!
    jij: *boem.....*

    ga verder met je verhaal!!! snel anders :@

    1 decennium geleden
  • MelonKiss

    gefeliciteerd(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    en snel verderrrrr(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen