‘Zetsu had honger, en vroeg zich af hoe een kenteken-bord smaakte.’ Zei Itachi. Hij opende de auto deur voor mij, en liet mij uitstappen. Keamon stapte ook uit. Ik dacht dat dat de laatste persoon was die eruit zo komen. Tot mijn grote verbazing kwam ook Tobi tevoorschijn.
‘wat? Tobi-san? Wat doe jij hier?’ vroeg ik met open mond.
‘Ik wilde helpen, Gin. Voor het geval er iets mis zou gaan.’ Ik was volledig van de wereld, omdat ik er helemaal niks meer van snapte. Niks klopte meer. Keamon was opeens niet mijn broer meer. Ik had geen idee wie mijn ouders zouden kunnen zijn. Tobi sprak plots niet meer in de derde persoon, maar noemde zichzelf “ik”. Hij sprak serieus over dat er iets mis kon gaan. Maar wat kon er mis gaan dan? Ik liet mijn paniek niet zien, maar liep langzaam verder naar de deur van mijn tante’s huis.
‘Ik ga alvast.. Bellen jullie maar als ik jullie maar weer moet ophalen.’ Zei Itachi een tikkeltje bezorgt. Keamon knikte. Nadat Itachi weer verdwenen was met zijn auto, drukte Keamon op de deurbel. Gelijk verschijn de tante van Keamon. Ze was een beetje gek, en dacht overal positief over. Echt alles was een lolletje. Toen ze een keer een hondendrol tegen haar been kreeg gegooid door een stelletje klojo’s, vond ze dat geen probleem. Haar karakter werd benadrukt op de manier hoe ze zich had gekleed. Het leken meer op kleren voor kleuters, dan voor oudere vrouwen.
‘Oh, wat enig! Allemaal bezoek! Komen jullie voor mij? Of zijn jullie van het goede doel? Willen jullie een snoepje?’ kirde ze met een hoog pretstemmetje.
‘Hoi, tante. We zijn hier voor mijn moeder.’ Mompelde Keamon een beetje beschaamd. Ze bekeek hem nog eens goed, en herkende hem toen.
‘Keamie schatje! Kom maar lekker mee met je vrienden!’ Toen zag ze Tobi. Gelijk begon ze tegen hem te praten.
‘Gin, lieverd. Je hoeft je niet te verbergen achter dat masker! Je bent mooi zoals je bent. Bovendien is het geen Halloween!’ zei ze streng. Tobi gaf geen kik. Normaal gesproken zou hij nu hyper hebben gelachen, maar hij was tot mijn verbazing serieus.

Reageer (8)

  • Kiriyama

    Abo n.n
    OMG, die tante is eng O.O
    Snel verder, ook al is het gepauzeerd ;D

    1 decennium geleden
  • vampireXs

    mag ik dat groene knopje Verkrachten:Y)
    OOOOOOOOOOOooh Wil je pleas verder gaan het is zoo mooi

    XxXxX Fems

    1 decennium geleden
  • rexthehero

    heb zin in de volgende hoofdstuk

    1 decennium geleden
  • kjaartje

    XD Wtf XD gaar mens XD

    Verder verder verder verder verder verder onegai~

    XXxxxxxxxxxx kia (H)

    1 decennium geleden
  • silferdeath

    o my god ze is nog gekker dan tobi O.o
    snel verderxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen