Foto bij 008~Voor het Concert

Sorry dat het zo kort is, maar mijn pa heeft het internet nodig...

Tokio hotel POV
Gustav was als eerste klaar met zijn kleren uitkiezen, want hij was meer iemand die zich praktisch kleedde, het eerste dat past waar hij goed in stond, nam hij. Tom was bijna klaar, en van Georg en Bill zou het nog even kunnen duren. Gustav zat nog maar 2 minuten in de zetel toen er op de deur geklopt werd. 'Binnen!' riep hij terwijl hij achterover leunde om te zien wie er binnenkwam. Hij zag Gino staan, samen met 2 kinderen. Hij sprong uit de zetel en stak zijn hand uit. 'Gustav.' zei hij. 'Alyona en Zoran.' zei de jongen. Het meisje kan niet veel geluid uitbrengen. 'Speciale namen.' zei hij. Een halve minuut later kwam Tom binnen, terwijl hij zijn shirt probeerde aan te krijgen. Hij had nog niet opgemerkt dat er meer mensen waren dan alleen Gustav. 'oeps.' zei hij lachend toen hij Alyona zag staren naar hem. Gustav, Tom en Zoran speelden samen spelletjes tegen elkaar terwijl ALyona toekeek en op een rare manier staarde naar Tom. Bill en Georg kwamen ook eindelijk binnen, Georg sprong -letterlijk- in de zetel, GIno hield Bill even apart. Nadat hij zijn eigen berichtje met de boodschap; Geef ze een koffie en laat ze iets uitkiezen in die Shop, ik betaal het je wel terug. -X- gelezen had, gaf hij het 2e briefje aan Bill. Die las het briefje snel door, 1 keer, 2 keer, 3 keer, voor hij Tom erbij haalde. Georg nam Toms plaats in op de Wii terwijl Bill het briefje in zijn handen duwde. Tom las het snel zodat hij het ook kon lezen. Verpest de dag van Zoran en Alyona, en ik verpest nog veel meer voor jullie. Je hebt trouwens nog een Schuld bij mij openstaan. Een nieuwsgierige Georg kwam achter Tom staan om het ook te lezen; hij keek even naar het briefje en glimlachte dan. 'Wel, wel...' mompelde hij. 'Wat?' vroeg Bill verbaast. Georg lachte. 'Niets.' Hij keek naar Gustav en de tweeling, net op dat moment keek hij Zoran even in de ogen. Op hetzelfde moment keken ze weg. 'Moeten we dit zien als een bedreiging?' vroeg Tom zacht. Georg schudde zijn hoofd. 'Eerder als een lichte waarschuwing.' zei hij terwijl Bill knikte. 'Bij wie hebben we eigenlijk nog een schuld openstaan?' vroeg hij verbaast. Tom haalde zijn schouders op, Georg zweeg wijselijk. Toen ze er niet uitkwamen, vroeg hij; 'Bij diegene die hen bracht?' Tom glimlachte naar Georg, die blij was dat toch 1 van de 2 zijn idee mee had. Net op dat moment kwam Lore binnen om te zeggen dat ze zo meteen het podium op moesten. Gino en de 2ling waren al vertrokken zagen ze. Georg haalde zijn schouders op en ging zijn Gitaar halen terwijl hij Gustav snel inlichtte over de dingen die hij gemist had omdat hij spelletjes aan het spelen was.

Het COncert was een daverend succes geworden, en ook redelijk luid. Plots herinnerde Tom zich het Idee van Georg en hield een van de beveiligingsmensen tegen. 'Zeg tegen Gino dat hij en die tweeling nog eens langskomen.' zei hij snel voor hij verder liep naar hun kleedkamers. De man keek even raar maar deed dan wat hem opgedragen werd.

Reageer (2)

  • FrozenFlower

    nouhou! ikke wil weten wat er gebeurt is(cat)

    1 decennium geleden
  • Gibbs

    Weiter bitte!!!_O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen