Foto bij ~O1O Plan #1

POV Kate
wat nou als ik ineens op hem afren en probeer zn kof eraf te trekken. ‘ohohw. Wat ben je van plan’ ineens begon ik te rennen. Blijkbaar schrok hij zich dood en rende ook weg. ‘je kan me toch niet pakkeeeeen’ schreeuwde hij lachend terwijl hij zn tinkywinkykop beet hield tijdens het rennen. Ik begon nog harder te rennen maar hij was me te snel af. Ik verstopte me achter een boom. ‘kate?’ hoorde ik hem vragen. Ik keek even snel vanachter de boom vandaan en zag hem deze kant op lopen. Toen hij langs de boom was sprong ik op zn rug. Hij schrok zo erg dat ie bijna zn evenwicht verloor. Ik legde mn handen op de tinkywinkykop. ‘gotcha’ zei ik. ‘no you dont’ hij begon te rennen en hij rende het pad op naar het teletubbiemeertje. Hij ging met zn rug naar het meer toe staan op zo’n manier dat ik boven het water hing. ‘als je mn kop eraf haalt, lig je in het water he.’ Zei hij , en ik hoorde dat hij moest lachen. ‘oke oke oke oke’ lachtte ik toen hij mn ene been al los liet. Hij draaide zich om en zette me neer. ‘haha sorry’ lachtte ik. ‘kom, we moeten mn pak gaan zoeken’ zei hij en we liepen het bos weer in.

Reageer (2)

  • GottaBeYou

    Whahaha brilliante story !

    Snel verder :)

    Speciaal voor de TheBiebAmore

    1 decennium geleden
  • xMaudyx

    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen