Foto bij Hoofdstuk 54.

I wanna fall so in love with you and no-one else. /Play

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • Courage

    Lio wil vast wel kindjes en dan worden het hele schattige kindjes (nerd)
    En David krijgt dan een goeie dokter, zodat hij weer kan voetballen, en dat krijgt Elena ook een kindje en dan is iedereen blij :Y)
    Verder!

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    & die reactie van ReinaxRamos is super xd

    1 decennium geleden
  • Queensbury

    Jaaa, daar is Rose weer *O*
    Dankjewel lieve Amber! (wedding)
    Heel mooi geschreven
    :9~

    1 decennium geleden
  • MCourtois

    Leuk!

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    Sjonge jonge eigenlijk verdien jij niet eens een reactie. Gewoon omdat je je niet aan onze deal hebt gehouden ):
    Maar omdat ik super lief ben en ik jou super lief vindt krijg je wel een reactie, echt een hele lange!
    Denk ik. Hij wordt misschien nog wel langer dan jouw hoofdstuk! Hoe seksie is dat?
    Want weetje, ik vind Messi stom. Of nou ja, niet helemaal meer. Een beetje. En eigenlijk was mijn planning om hem te vermoorden, maar dat doe ik nu dus maar niet. Maar wat niet is kan nog komen. Want ja, hee. You’ll never know. Maar de moord op Messi even terzijde. Weet je dat ik dit hoofdstuk best seksie vind en ook heel erg mooi. Maar dat vind ik trouwens altijd wanneer jij schrijft. Maar ja (: . Allereerst vind ik dat Adriano echt lef heeft. Gaat hij een beetje naast Sophia zitten, like wtf. Als ik hem was zou ik helemaal aan de andere kant van de kamer gaan zitten, gewoon omdat het kan. En omdat Lionel zijn team genoot is, dus je moet toch wel aardig zijn. En dan naast Lionel zijn chick te gaan zitten is niet echt aardig. En eigenlijk vond ik Lionel wel een beetje een bitch in dit deel. Want nou ja, hij reageert eerst heel gemeen over het feit dat Zaida bij ze gaat slapen. Maar hee, dat is toch gezellig? Een klein kotertje in huis. Denk ik. Hoop ik. En nou ja, zo klinkt hij niet echt geweldig als vader, dus dat is al een min punt. Tenzij hij het later weer goed maakt, misschien is hij dan wel geschikt als een goede papa. Zie je het al voor je dat Messi de vader is van jou kinderen? Nou, geen idee wat ik nu wou zeggen eigenlijk. Waarom wil ze Olaya eigenlijk niet in huis? Is dat soms een rotkind? Of is één genoeg? En waarom koos ze dan niet voor Olaya in plaats van Zaida? Want nou, heeft ze soms voorkeuren ofzo? En ach, eigenlijk is dit een stomme rot onzin reactie. Maar hee, ik probeer je gewoon blij te maken met je kut toetsenbord. Mijn toetsenbord is tenminste wel chill. En trouwens, ik moest eventjes aan je username denken bij dit: Dan kan Lio ook weer eens een keer fatsoenlijk trainen na alle shit die we over ons heen hebben gekregen.
    Eindelijk een beetje rust.
    .. Hihi, shit, diarree. Past wel een beetje bij elkaar. Vind je niet? Maar oke, ik heb zo ondertussen wel genoeg gezeikt over jouw username. Jij kan nu lekker niet meer over Raped zeiken, want die moest ik helaas weg doen. Maar oke dat alweer terzijde. Ik vind dat je morgen avond wéér een deel geschreven moet hebben. Anders ga ik huilen. Want ik houd zo veel van dit verhaal, vandaar dat ik dus WEL een reactie plaats. Zoals sommige lezers van dit verhaal niet doen, stelletje aso’s. Hoe moeilijk is het nou om een reactie te plaatsen? Al is het alleen maar; snel verder. Zet gewoon iets neer, sukkeltjes. Maar ja, niet iedereen is zo geweldig als dat ik ben. Want ja ik ben gewoon super. –EGO- En nu houd ik wel op over mijn goede kanten. Amber, ik wil dat je heel snel verder gaat met dit verhaal, zoals ik net dus al had gezegd. Trouwens dat Eindelijk een beetje rust. . Dat is vast niet waar, want er zal wel weer iets leuks gebeuren waardoor ze geen rust hebben. Iets waardoor wij het verhaal nóg leuker gaan vinden dan we al deden. Hoe seksie zou dat zijn. Al vraag ik me af of dat kan. Want dit verhaal staat echt in het lijstje van favoriete verhalen. En dat terwijl het dus een Messi verhaal is. En weet je, nu heb ik meer woorden in deze reactie dan dat er in jouw hoofdstuk staan. Hoe leuk is dat? Nou, super leuk dus! Ik ga maar eventjes stoppen met mijn reactie, want ik heb niet zo’n zin meer.
    Heel snel verder lieve Amber <3 (Jaja ik noem je gewoon nog lief, ondanks dat jij je niet aan de deal had gehouden en bijna een uur later het hoofdstuk neer had gezet).. Deze reactie zit trouwens rond de 700 woorden, wat ben ik toch weer goed voor deze wereld. <3 super snel verder super Amber <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen