Foto bij *~42~*

Hier is mijn volgende hoofdstukje :3

OMG DIT PLAATJE !!!!!!! XD Sasuke is aangehouden door de politie XD
Ahhhhhh stomme politie, je mag Sasuke niet aanhouden !!! Laat hem gaan!!
XD Nevermind, verder naar mijn verhaal XD

ENJOY ~ >///////////<

42.
“Ayumi-chan, dat was een slecht idee !” Orochimaru keek haar kwaad aan. Ze zag hoe zijn hand zich naar haar hoofd bewoog. Zijn hand greep haar voorhoofd vast en meteen voelde ze zware pijn steken door haar hoofd gaan. Ze greep naar haar hoofd en schopte met haar voeten in de hoop Orochimaru te raken. Langzaam voelde ze zich moe worden. Haar ogen zakte langzaam dicht. “Neee…..” Ze probeerde haar ogen open te houden en ze hapte zwaar naar lucht. Orochimaru’s and om haar nek kneldde haar lucht wegen bijna geheel af. Plots ging er een deur open. Tobi verscheen in de deuropening. Dit word waarschijnlijk de eerste keer, dat ik blij ben om hem te zien. Meer kracht werd op haar voorhoofd gezet en ze gillde even voordat alles zwart werd.

Ayumi knipperde een aantal keer met haar ogen. Wat in godsnaam was er met haar gebeurd. Ze beet even op haar lip toe er een hevige pijn scheut door haar hoofd ging. Orochimaru. Hij was terug gekomen, hij wist van de hele situatie. Ze liet haar ogen door de kamer gaan, ze lag niet in haar eigen kamer, beter nog ze had deze kamer nooit eerder gezien. Even ging er een vleugje angst door haar lichaam. Wat als Orochimaru haar had meegenomen en dat ze nu in zijn Hide out was? Snel kwam ze overeind, de pijn in hoofd negeerde ze. “AYUMI ?!” Ayumi hoorde een maar al te bekende stem. Itachi. Ze keek naar de zijkant van haar bed, waar ze Itachi zag zitten op een stoel. “Omg, Ayumi, Ik ben zo blij dat je weer wakker bent” Itachi kroop op haar bed en knuffelde haar. “Ik was zo ongerust en in paniek.” Ayumi keek verbaasd naar Itachi. “Itachi ? Ik dacht dat je zeker nog wel 3 weken weg zou zijn, hoe komt het dat jullie nu al klaar zijn.” Itachi keek nu serieus. “Ayumi-chan, Je bent bijna 6 maanden in coma geweest. Iedereen was zo bezorgd.” Ayumi liet de woorden tot haar doordringen. “WAAAAAAAAAAAAAAAT ?!!!!!!!! HOE BEDOEL JE ‘IK BEN 6 MAANDEN IN COMA GEWEEST’??????” Ayumi keek naar beneden. OMG, mijn buik. Dat verklaarde het gewicht op haar lichaam. “Volgens Madara ben je in coma geraakt toen Orochimaru de Hide out was binnen gekomen. Orochimaru liet alle chakra uit je lichaam vloeien waardoor je flauwviel. Volgens Madara heb je veel chakra nodig voor een zwangerschap, en door dat je laatste beetje chakra daar aan werd opgemaakt raakte je in coma.” Itachi streelde Ayumi’s wang. “Maar je bent nu weer terug. Daar gaat het om.” Itachi kuste haar liefdevol. “ik hou van je” Ayumi glimlachte en geeuwde even. “Ik ben trouwens nog nooit in deze kamer geweest, welke kamer is dit?” Itachi grijnsde even op Ayumi’s vraag. “Dit is ONZE kamer” Ayumi keek de kamer rond. Een tweepersoonsbed, een kast, nachtkasjes, een bureau en stoel, ook hingen er nog een aantal decoraties aan de muur. Een kamer samen met Itachi, Ayumi glimlachte ook. “Zullen we naar de woonkamer gaan? Ik denk dat ze je allemaal willen zien. Vooral Deidara, die is helemaal depressief geworden” “Serieus ?” Itachi knikte en hielp Ayumi uit haar bed. Na zes maanden in coma lijkt het net alsof je weer op nieuw moet leren lopen, alleen nu met een baby in je buik. Plots schoot er iets in haar hoofd. “Itachi!!, Heeft er nog iemand gekeken naar de baby, of alles goed gaat en zo ?” Bezorgd keek ze richting Itachi die nu stil stond. “Ja, Konan heeft gekeken.” Ayumi liet zucht van opluchting gaan. Itachi stond nog steeds zonder iets te zeggen en balde zijn vuist.

Reacties

Reageer (11)

  • ilsietju

    O.o De baby is een meisje hea??
    Of niet???? Of wel????
    Snel Verder!!

    1 decennium geleden
  • NatteTosti

    i want to know everything!! just tell me!! AAAHHHH!!!ik word gek! ik ga zelfs engelse reacties geven!!! ohmygoshhhhh.. het word echt erg!!!

    WORD BANNGGG!!!!! xD

    ik ga stoppen met deze reactie...

    XX

    1 decennium geleden
  • Chiya

    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • AvatarMargo

    :O OMG !! snel verder .... maaan ik wil weten!!!!1

    1 decennium geleden
  • Nnnnnadine

    ook een coma x3 dat ken ik ergens van
    no, just kidding

    maar NANDE NANDE, wat is er nou met oro-pedo gebeurd?
    snellllll verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen