Foto bij ~21~

Sorry voor het lange niet schrijven. Ik ga even melden dat ik volop aan het typen ben en ik richting het einde aan het schrijven ben! Enjoy!
XxX

*Tijdsprong naar 2010*

In die jaren was er een heel drama, Edward verliet Bella voor haar veiligheid, waardoor ik werd meegesleept met hem naar Rio. De stad zelf was ’s avonds geweldig, alleen Edward was van binnen dood. Ik snapte het toen niet echt. Hij hield van Bella, maar verliet haar. Waardoor zij pijn had, maar ook hij. Toen hij dacht dat ze zelfmoord pleegde was ik bijna mijn beste vriend kwijt geraakt aan de Volturi! Dat was pas leuk geweest, dan was ik net zo’n wrak als hem geworden. Toen kwam Victoria terug. O, dat had ik nog niet verteld. Hetzelfde jaar dat Bella en Edward iets kregen kwam er tijdens het honkbal drie vampieren langs, James, Laurent en Victoria. James wou Bella doden, maar uiteindelijk ging hij zelf dood. Victoria was door boos om omdat James haar partner was. Laurent hielp haar en werd vermoord door de weerwolven. En dat had ik ook niet verteld. Een stelletje stinkende tieners uit La Push konden in een weerwolf veranderen, en die stinken verschrikkelijk. Maarja, Victoria kwam terug om Bella te vermoorden, partner voor partner. Ze maakte een leger nieuwelingen die we met gemak versloegen samen met de honden. Terwijl wij vochten tegen de nieuwelingen vocht Edward samen met Seth, een aardige hond, tegen Victoria en Riley, iemand die ze liet geloven dat wij slecht waren. Die twee gingen ook dood. Toen leek alles weer goed te zijn. Edward en Bella trouwden en gingen op huwelijksreis, alleen werd Bella zwanger van Renesmee. Waardoor ze nu ook een vampier is. Dat was alles kort samengevat. Nu zit ik met Renesmee op de bank in het bijna lege huis. Hond Jacob was nog bij mij, ik mocht hem niet echt maar deed niet gemeen tegen hem, als hij vervelend was stuurde ik hem gewoon terug naar huis, op mijn manier. Edward, Bella en de Denali clan waren aan het jagen. Vandaag zouden er nog meer vampiers komen. Peter en Charlotte waren ook aan het jagen, alleen in de stad ver van Forks, ze dronken mensenbloed. Dus het was ik, Nessie en de hond. Gezellig.

Reageer (4)

  • XHeroes

    o Benjamin komt en dan

    1 decennium geleden
  • Inger1234

    nee niet het einde!!
    heel snel verder!!

    1 decennium geleden
  • 1864

    Hier azt ik al lang op te wachten ;d
    Snel verder ! (;

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    awesome snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen