Foto bij 28-The Truth

Felix had zijn armen nog steeds om me heen toen ik binnen zat op de bank. Carlisle zat tegenover me, ik voelde gewoon dat hij met dingen zat dat hij wou vragen, maar waarschijnlijk niet kon omdat het niet "vriendelijk" was. 'Wat is er? vraag maar?' zei ik. Hij keek op met een kleine glimlach. 'Je zei dat Aro, Caius... Bang van mij?' vroeg hij verbaast. ik knikte. 'Dat had je zelf toch ook al gevonden?' vroeg ik nu verbaast. Hij knikte.'Wel dan, wat is het probleem?' Carlisle zuchtte. 'Ik snap niet waarom.' zei hij. 'Carlisle, je hebt in vampiertermen een verschrikkelijk grote "Clan" en daarvan heeft meer dan de helft een gave, waarvan Aro er minstens 3 van verlangt.' zei ik. 'Welke drie?' vroeg Emmett.'Edward, Bella, Alice, en Nessie waarschijnlijk ook al was het maar omdat ze "zeldzaam" is.' zei ik. Jake gromde achter me. 'Ik zeg gewoon hoe Aro denkt.' zei ik zonder om te kijken, maar het was voor iedereen duidelijk dat ik het tegen hem had. 'Maar dan nog, hij heeft het tegen veel grotere bondgenoten opgenomen, Clans die zich verenigd hebben.'zei Jasper. '1. Het zijn Clans die zichzelf verenigen voor 1 ding, die verder samen niets van elkaar nodig hebben, en dus alleen naar hun eigen Clan omkijken. 2. Die zijn bloeddrinkers; wantrouwiger en opvliegender + de gave die Chelsea heeft, groepen uit elkaar trekken.' zei ik en ik nam even adempauze. '3. Jullie zijn verschrikkelijk close, een echte familie. 4. Ik weet niet of er buiten de volturi en jullie nog een familie is met zoveel gaven. 5. Jullie zijn ondertussen ook goed getraind omdat jullie een hele tijd aanvallen van de Volturi op je afkregen. 6. bij jullie groep heb je het voordeel dat je altijd weet wat je tegenstander van plan is; ofwel voorspel je het, ofwel hoor je het.' zei ik. 'Moet ik nog doorgaan?' vroeg ik. Carlisle schudde zijn hoofd. 'maar dat doet er allemaal niet toe, ik zie hem en Caius en marcus nog steeds als oude, goede vrienden. Waarom zou ik hen willen aanvallen?' vroeg hij. 'Carlisle, je bent een vampier en hebt al een behoorlijke leeftijd, en je kent Aro en Caius. Zij zijn uit op macht en een status die ze willen behouden, de denkwijze die ze alle bij hebben meegekregen van toen ze nog mens waren. zo zien ze de dingen eenmaal, en als er een grotere groep zich dreigt op te dringen, in wat zij als hun "koninkrijk" zien...' zei ik. Edward knikte. 'Caius is nogal... Middeleeuws. Ik vraag me af wanneer hij geboren is.' zei hij plots. 'Hmm, ik denk dat het iets was rond 1149 of zo, in spanje.' zei ik. ROse keek me maar raar aan. 'Jij weet toch ook wanneer de mensen hier geboren zijn? Ik weet dat ook van mijn familie.' zei ik. Ik zag Embry langs de ruit lopen, ik draaide ze mijn hoofd vanzelf naar toe. Hij keek naar me en draaide zich om, waarschijnlijk nog steeds boos om dingen waar ik niets aan kon doen. Zo was het nu eenmaal, ook hij moest er mee leren leven, ik had dat al gedaan. Edward hoorde me denken. 'Dat vind ik ook nog raar.' zei hij. ik keek hem vragend aan. 'Dat dat je ouders wilden dat je vampier werd. Hoe wisten ze erover, over het bestaan van de volturi.' zei hij terwijl hij met zijn handen in de lucht wreef. Ik keek naar Felix, de rest van de Familie keek hem ook aan, en ik kreeg het gevoel dat zelf de wolven buiten meeluisterden. 'Haar ouders kwamen bij ons aan in italie, toen het net donker was. De vrouw droeg een bundel in haar armen, ze haalde geen adem, en al snel roken we waarom.' het leek alsof hij in herinneringen verzonken was. Alsof hij terugging in de tijd. 'De man ademde wel, en de vrouw moest hem de hele tijd van hem afslaan. Ze waren alle twee vampier, maar het meisje in haar armen was 100% menselijk. Ze kwam naar voor, hief haar hand naar Aro op, alsof ze al wist wat hij wou doen. Hij nam haar hand en luisterde naar haar gedachten. daarna naar de baby; hij leek te weten dat het meisje bijzonder was. Tegen dat Aro het meisje vast had, moesten we de vader bijna constant wegslaan. Alec moest hem stil houden, plots begon hij te fluisteren, waarschijnlijk wist hij wel dat we hem konden horen. "Aro, ik ben begaafd, mijn vrouw ook. Ik kan bij gelijk wie het leiderschap wegnemen, en het zelf opnemen of aan gelijk wie geven. Mijn vrouw is de krachtigste en sterkste vampier die je gaat tegenkomen. Het meisje is onze dochter, van voor we transformeerden;onze creator stuurde ons hierheen." zei hij. alleen De liefde van de vrouw voor haar dochter weerhield haar om haar kind te doden, maar ze kon er niet langer voor zorgen. De man zei Aro dat zij verschrikkelijk sterk zou worden, haar vader had een sterke gave, mentaal. Haar moeder Fysiek, dan zou ze eigenlijk bijna een supervampier moeten zijn, met die stamboom.' zei Felix. Het was muisstil in huis. 'Marcus heeft zich meteen over de Baby ontfermt, en raar genoeg ook Jane. Aro heeft haar ouders weggestuurd en gezegd dat vanaf ze 17 was en ze er klaar voor was, hij haar persoonlijk zou veranderen.' Felix eindigde zijn verhaal. Ik zag iedereen kijken naar mij, maar ik keek naar mijn voeten. Mijn kaken werden rood; Felix sloeg zijn armen rond me. Ik keek naar buiten; Seth zat voor de ruit te luisteren en keek me medelevend aan.Ik zuchtte, Rose kwam naast me zitten en ik legde mijn hoofd op haar schouder. Heel voorzichtig, heel traag, liep een traan over mijn wangen...

Reageer (8)

  • channie18

    snel verder(yeah)

    1 decennium geleden
  • Smesty

    Snel verder!!
    Xx

    1 decennium geleden
  • XxDarknessxX

    GEWELDIG <3
    vlug verder !! :D
    Xx

    1 decennium geleden
  • feminist

    dat dacht ik ook altijd xd. ghehehhe

    Snel verder! Dankzij jou ben ik net weer begonnen met Twilight lezen.

    1 decennium geleden
  • 1xmichellax1

    Aaah zo zielig, ze is gewoon een soort van vechtmachine
    Nu gaat ze twijfelen over alles, of ze wel echt om haar geven of alleen om haar gaves
    Plies snel verder, I love it
    Kudo
    Omg ik dacht de hele tijd dat felix die blonde was, oeps. Felix is die grote kleerkast, die bruin haar heeft

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen