Foto bij 1°

Mijn familie was uitgeschakeld door opa. Hij kon het niet negeren van Aro. ‘Je hebt een keuze Tagas.’ Begon Aro. Ik sloot mijn ogen en keek naar beneden. ‘Of je komt vrijwillig met ons mee of we doden je familie,’ hij maakte een gebaar naar mijn bewusteloze familie,’En dan word je geadopteerd door je opa.’ Hij wees naar Alec. Ik gromde. Ik moest sowieso mee. Ik zuchtte en keek naar mijn familie. Ik zag mijn moeder langzaam wakker worden en de vage mist bij haar verdween. ‘Ik ga mee.’ Aro glimlachte naar me. Mijn moeder begon te schreeuwen ‘Nee! Tagas!’ Ik draaide me om en keek naar haar, tranen rolde over mijn wangen. ‘Sorry mam.’ Het deed me zoveel pijn, maar ik wou haar niet dood laten gaan omdat ik niet mee wou. Langzaam werd iedereen wakker. De Volturi rende weg. Ik keek nog een keer goed naar Leah en mijn ouders en rende toen weg. ‘Ik hou van je Tagas’ hoorde ik mijn moeder nog fluisteren. ‘Ik ook van jou mam.’ Zei ik te zacht terug. Ik liep het bos in en achtervolgde Aro. Hij zal me meenemen naar Volterra, waar ik ook zo snel mogelijk weer vandaan moet komen.


~~{°}~~

Dit is een Flashback.

Reageer (9)

  • Explore

    Als Aro nu zijn gedachtes leest dan weet hij tog dat Tagas weg wil lopen! ;O

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Hup, Tangas hup! Ik stuur mijn krachten van goed geluk op je af. Daarvoor moet ik je wel iets positiefs toesturen. Eens zien. Ah, dat groene knopje ziet er veelbelovend uit. ;)

    1 decennium geleden
  • Padme

    Ik krijg gewoon weer tranen in mijn ogen. Echt mooi verhaal. Nu al.

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen