Foto bij ¦31¦

Kort daarna pakte ik mijn jas en liep naar buiten. Ik liep een beetje door het bos te dwalen totdat ik bij het strand aankwam. Het weer was donker maar het regende niet. Ik liet me vallen op het zand en ging liggen. Het maakte me niet uit. ‘Hey Mai!’ hoorde ik achter me. Ik tilde mijn hoofd op en draaide op mijn buik. ‘O, hey Seth.’ ‘Waarom lig je op het strand met dit weer?’ Ik haalde mijn schouders kort op. ‘Ik wou naar buiten.’ ‘Heb je het niet koud dan?’ Ik schudde mijn hoofd. Hij ging naast me zitten op het zand waardoor ik weer op mijn rug rolde. Hij raakte kort mijn arm aan. ‘Wow, jij bent heet.’ Ik grinnikte. Hij dacht even na. ‘Nee! Niet op die manier, je bent gewoon warm, niet dat je niet mooi bent hoor! O, laat ook maar.’ Zuchtte hij. Ik lachte. Ik ging rechtop zitten en sloeg mijn arm over zijn schouder. ‘Maakt niet uit Seth.’ Hij bloosde waardoor ik weer moest lachen. ‘Je bent schattig zo.’ Hij bloosde nog meer. ‘Niet zo blozen Seth.’ Grinnikte ik. ‘Sorry, zullen we naar mijn huis gaan? Leah wil je ook weer zien.’ Ik knikte en hij stond op. Hij trok me omhoog. ‘Hoe oud ben je eigenlijk?’ ‘Vijftien, en jij?’ ‘Zesentwintig.’ Hij knikte. ‘Zoiets dacht ik al.’ Mompelde hij. ‘Je gaat toch niet verliefd worden op iemand die elf jaar ouder is?’ Hij schudde zijn hoofd en zijn bloos kwam terug. ‘Kom, wedstrijdje naar je huis?’ vroeg ik. Hij knikte en begon te rennen. ‘Hé! Valse start!’ riep ik en rende hem achterna.


~~{*}~~

Iemand nog wat leuks gedaan? Kudo?
Lots of Love <3

Reageer (15)

  • TimeTravel

    Ahw, lief is seth toch!

    1 decennium geleden
  • Ingeling

    snel verder!!

    1 decennium geleden
  • TostiXD

    Seth (H) Mai
    xD

    1 decennium geleden
  • xoxPrisxox

    Love it

    1 decennium geleden
  • Imperi0

    telt vakantie vieren door om 11 uur je bed uit komen??(H)(H)

    sorry dat ik een tijdje niks heb gelezen had het druk
    nog 4 dagen en ik ben 13(H)(H)

    (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah) ben blij

    (yeah) ze is wel oud jammer dan kan ze niks met seth krijgen nou ja meer seth voor mij

    seth is zo sgatje

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen