Foto bij preface.

het eerste hoofdstukje, yaay! (:

Aria, Hanna, Emily, Spencer en Allison waren eens beste vriendinnen. totdat op een dag Allison verdween, het bleef een mysterie en niemand is er ooit achtergekomen wie haar heeft ontvoerd/vermoord. totdat ze allemaal een sms krijgen van -A, zou allison nog in leven zijn?


Aria
"Honey, kan je even die doos voor me pakken" schreeuwde mijn moeder vermoeid door de keuken, terwijl ik lui op de bank zat. Ik ben weer terug in Rosewood, na een jaar in ijsland gewoond te hebben. Na de verdwijning van Allison is de groep uit elkaar gevallen en zijn we ergens anders heen gegaan. Tot nu, we zijn weer terug verhuist en ik ga dus hier mijn school afmaken. Ik weet niet eens of Emily, Spencer en Hanna er nog zijn, zo lang heb ik ze niet gezien. "Ik kom eraan!" riep ik, ik zou proberen een smoes te verzinnen om weg te komen, ik had echt geen zin om helemaal te gaan helpen met dozen uit pakken, niet mijn ding. Ik bracht de grote doos naar mijn moeder en plofte hem neer. "Kan ik gaan? ik wou even door de stad lopen.." zei ik met een aarzeling, op dat moment kwam mijn broer binnen. "dat is goed, je broer gaat me nu helpen" ik zag de lach op zijn gezicht naar schok veranderen en hij keek me boos aan. "Sorry, niet mijn idee" ik lachte en liep naar mijn kamer om mijn tas te pakken, snel werkte ik mijn oogpotlood een beetje bij en liep naar beneden. Ik deed de deur open en hij viel zachtjes in het slot, de bladeren zag ik vliegen en ik snoof de frisse lucht op. Back in rosewood.



ik weet eerste hoofdstuk is áltijd saai, comment (:


Reageer (5)

  • Oosterloo

    Oeeeh snel verdeeeer

    Schrijf je ook het echte verhaal? of zelf bedachte?

    1 decennium geleden
  • Tatia

    verder i love pll abo! en kudo!
    Xx

    1 decennium geleden
  • Tweedledee

    abo! (flower)

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    Ik ken het niet maar het lijkt me wel leuk =)

    1 decennium geleden
  • Kjelaney

    Leeeuk!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen