Foto bij Welcome to the Sailerworld honey!

Het schip gaat vertrekken alle hens aan dek..

Ik borg mijn broeken in de koffer en keek om me heen, ik had dit reisje hard nodig, na al die scheidingen. Eerst mijn broer toen mijn vader en moeder en nu ik. Dit reisje had ik tenslotte ook verdiend, ik heb teveel goeds gedaan in mijn leven. Ik moet ook iets terugkrijgen daarvoor toch? Ik sloot mijn koffer en liep de deur uit, nog een smsje naar me moeder?Ik besloot het maar te doen, zij hielp me tenminste in deze heftige tijd.
Momma! Im here, voor het schip. Een paar dagen op reis geweldig!
Ik drukte op de verzenden-knop en zag een paar schepen staan.
Welke zal de cruise zijn? Ik liep langs alle schepen en keek even naar binnen. Toen zag ik een jonge jongen staan. Iets van rond mijn leeftijd, gauw volgde ik hem het schip op. Hij begon steeds sneller te lopen, mijn blauw met wit gestreepte trui viel aardig op tussen de andere jongens.
Ik keek wat om me heen, waar was die ene jongen nou gebleven?
Het schip liep aardig vol, naja, het was eigenlijk vrij rustig.
Misschien kon ik het beter aan een andere jongen vragen.
Ik liep wat tussen de jongens door en zag een jongen staan met een roze vest aan. 'Hey, mag ik jou iets vragen?' Vroeg ik en kwam naast hem staan.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen