Eerste hoofdstuk ..

Slecht ??

Of goed ??

Mensen .. ik hou van reactie's :$(H)

"Bart haal je poten van de bank af!" Gilden ik door de auto. "Niet voor jou!" Snouden bart terug. Mijn moeder draaiden haar nek om en zei "Bart het is niet zo vris als je, je voeten op de bank legt, dus het zou fijn zijn als je ze eraf haald." Bart haalden zijn voeten van de bank en zetten ze voor zijn stoel. Nou draaiden mijn moeder haar nek nog verder "En jij jongen damen... Niet zo snouwen op je broer." Ik draaiden met mijn ogen en zei brutaal "Het is mijn broertje niet. Ik heb geen broertje." Ik zag vanuit de spiegel dat nou de man van mijn moeder naar me , via de spiegel, keek. "Louis jij weet best wat je moeder bedoeld." Puh, wat dacht die man wel. Hij was mijn vader niet! Ik haalden mijn hoofd op en keek me moeder weer aan. "Kom op werk even mee." Zei ze smeekend. Ik zuchte zo van okeeee-omdat-jij-het-bent- en een goedkeurend lachje kwam op haar mond. Ze draaiden zich weer om, terwijl ik mijn i pod pakten en uit het raam staarden. Ik zag dat we zo de fille in reden en zuchte. Dit word nog een laaaange dag.

Rustig gingen we weer een stukje voor uit. Ik keek in de auto naast ons waar een opa en omatje in zaten. Het omatje was een boekje aan het lezen, en het opatje was gestrest naar de weg aan het kijken. Voor de zoveelste keer op die dag had ik dat gezien. Maar voor ik het wist reden hun weer een stukje verder. De volgende auto kwam naast ons staan. Het was een grote zwarte auto met een man achter het stuur en een vrouw daar naast. Er zat wel iets achterin, dat wist ik aan de manier waarop de vrouw met haar handen naar achter zat, maar wat of wie het was wist ik niet. Traag reden we weer wat naar voor maar veel was het niet. Ook de anderen rijbaan ging een stukje naar voor, en weer de zwarte auto naast ons. Nu kon ik ook de mensen achter in de auto zien. Teminste.. Het enige wat ik zag was een jongen met een zonne bril en een pet op. Hij lachte naar me, en verlegen lachte ik terug. Hij draaiden zich om, om iets te pakken en op dat moment zag ik ook dat er nog 2 kinderen in de auto zaten. Hij had denk ik pen en papier gepakt, en begon druk te schrijven. Ik leunden op mijn hand omdat ik benieuwd was wat de jongen schreef.

Wie is die jongen?
Wat schrijft hij?
Wat gaat er gebeuren

Oe,oe,oe spannnnnent !!

Reactie's ????



Gemaakt door bieberbitcha

Reageer (1)

  • HORANSCHICK

    WHAAA ABO!!!!! VERDER!!<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen