Foto bij 7°

Ik schoot wakker in het grote bed. Ik keek de kamer rond, dit is niet mijn huis. Na een paar minuten wist ik weer waar ik was, in Forks, in het oude huis van de Cullens. Ik pakte meneer Beer vast en sloeg het deken open. Ik sprong van het bed af en opende de deur. Met meneer Beer in mijn armen liep ik naar de trap. Ik wreef in mijn ogen en keek naar beneden of ik mama zag. Ze lag onder papa die haar kusjes gaf. ‘Mama!’ riep ik en wreef nog eens in mijn ogen. Meteen stond ze onderaan de trap en ze had haar shirt weer aan. ‘Wat is er schat?’ vroeg ze lief. ‘Ik kan niet slapen.’ Ze knikte en rende de trap op. Ze liep voor me uit naar de slaapkamer. Ik sprong op het bed en keek naar mama die haar hakken uitdeed. Toen ze naast me kwam liggen kroop ik tegen haar aan en sloeg het deken ook over haar heen. ‘Wil je me wat vertellen over vroeger?’ vroeg ik zacht. ‘Tuurlijk lieverd.’ Ik gaapte en kroop meer tegen haar aan. ‘Mijn kindertijd duurde niet lang, ik was na zes jaar al volgroeid en zag er zoals nu uit.’ begon ze. Na een uurtje begon ik steeds minder op te letten en vielen mijn ogen langzaam dicht, totdat ik haar helemaal niet meer hoorde praten en ik rustig begon te slapen.


~~{°}~~

Flashback, waarschijnlijk wel bekend voor jullie, aangezien dit hoofdstuk 112 was in het verhaal hiervoor, alleen nu van uit Tagas.
Willen jullie mij alsjeblieft nog Kudoen? Ik sta nu op 5 en ik wil er niet uit!! {Hoofdstuk Deal 2}

Reageer (7)

  • JckSparrow

    @Supper
    Hij heet toch echt "Tagas" en NIET TaNgas :3

    1 decennium geleden
  • Phlegethon

    Ik heb je ander verhaal nog niet echt gelezen. Maar dat ga ik zeker doen.

    1 decennium geleden
  • Depts

    Awwh Tagas is zoooo lief!!
    Snel meer!!

    1 decennium geleden
  • Dreambelievr

    Tangas is zo schattig!!!

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    Snel verder!!
    maar ik kan niet meer kudoën!!(huil)
    mensen geef deze story kudoën!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen