Eerst komt het voorprogramma. Zij zijn eigenlijk ook heel goed. Maar als het concert echt begint gaan jullie helemaal los!!

1. Jullie staan aan Tom’s kant. Hij ziet je niet. Je:
- Denkt: 'Yes!! Gelukkig ziet die eikel me niet!'
- Denkt: 'Help!' En valt (alweer) flauw.
- Weet niet of je daar blij of verdrietig om moet zijn.

2. Uiteindelijk merkt hij je toch op. Hij begint te grijnzen. Jij:
- Denkt: 'NEE!! Waarom ziet Bill me niet?!'
- Lacht terug.
- Trekt een lelijk gezicht.

3. Jullie springen op en neer en zingen echt loeihard mee met elk liedje. De Duitse mensen daar kijken jullie echt vet raar aan, jullie:
- stoppen meteen en staan dan maar een beetje op en neer te bewegen.
- beginnen ze uit te schelden! Hebben jullie wat van ze aan ofzo?
- boeit dat helemaal niks! Jullie gaan gewoon door, laat hen maar saai wezen!

4. Op een gegeven moment komt In Die Nacht voorbij. Je kijkt steeds stiekem naar Tom en je merkt dat hij ook naar jou kijkt. Je:
- kijkt hem arrogant aan en richt je blik op Bill, die is veel interessanter!
- krijgt een beetje een zenuwachtig gevoel. Als jij ooit bloosde zag je er nu uit als een tomaat!
- steekt je tong uit en gaat hem keihard uitschelden. (ja, ik ben Brabants :P)

Uitleiding.
Als het concert afgelopen is lopen de jongens naar buiten naar de hekken om handtekeningen uit te delen. Iedereen stormt er naar toe. ‘Daar komen we echt never nooit doorheen!’ zegt Lizzy. ‘Nope,’ zeg je. ‘Zullen we gaan?’ ‘Nee! Jij moet nog met Tom praten!’ ‘Dat heeft toch geen nut, hij is me vast al vergeten.’ ‘Echt niet! Ik zag hem de hele tijd naar jou kijken!’ Je zucht. ‘Nou vooruit dan, maar waarschijnlijk krijg ik de kans toch niet door de kudde idioten daar.’ Je gebaart naar de menigte voor jullie. // (dat betekent dat je even Tom bent XD) Waar is ze toch? Je had haar toch echt in het publiek gezien! Man, wat hebben die meiden een energie! Ze is vast Nederlands XD. OMG! Op een gegeven moment moet je haar ff zien. Je klimt het hek op en kijkt over de menigte heen. Je ziet haar nog steeds niet! Je wou het al bijna opgeven tot je haar ziet: ze staat achter de menigte met haar vriendin te praten. Ze kijkt naar je en haar ogen worden groot. Je grijnst. Je klimt weer naar beneden en zegt tegen een bodyguard dat hij haar moet gaan halen. // (je bent nu dus weer Emma) Je schrok je kapot! Je ziet Tom ineens boven die mensen uit naar je grijnzen! Hij is heel knap en leuk enzo, maar dat was gewoon vet eng!!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen