Na echt een poosje niks meer geschreven te hebben toch maar weer een stukje..

Ik zag een goed uitziende jongen met hazelnoot bruine ogen binnen lopen, nou ja lopen het was eigenlijk meer strompelen. Toen hij dichterbij mij kwam zag ik pas wat voor wallen hij onder zijn ogen had. ‘’Je bent wakker!’’ zei hij blij ik knikte wat afwezig en toverde een klein glimlachje op mijn gezicht. Maar ik was nu eigenlijk wel een beetje nieuwsgierig wie hij nou eigenlijk was en wat hij hier deed. ‘’Mag ik vragen wie jij eigenlijk bent?’’ vroeg ik verlegen. ‘’Ohja tuurlijk sorry, ik ben Justin’’ zei hij vrolijk tegen mij. ‘’Hoi Justin, en wat doe je hier eigenlijk dan ben je familie of??’’ Ik zag dat zijn gezicht bedroefd werd en ergens een verdwaalde traan bij zijn oog zag. Opeens kwam er een vrouw met haar hoofd om de hoek bij de deur, iemand die ik nog niet eerder gezien had. ‘’Kom je Justin?” vroeg de vrouw Justin keek van schrik om en antwoorde dat hij er zo aan kwam. ‘’Sorry Ashleigh ik moet ervandoor ik beloof dat ik morgen terug kom en alles vertel, okee?’’ Ik knikte maar wat en zei hem gedag. Voordat hij de deur uitliep keek hij nog even achterom en schonk mij een kleine glimlach. Wie was deze jongen toch en wat deed hij bij mij?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen